Την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου αναμένονται στον Πειραιά τα τρία νεότευκτα catamaran «Aero Highspeed» της Hellenic Seaways που ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας.
Και τα τρία σκάφη έχουν φορτωθεί στο Heavy Load Carrier «Rolldock Sky», σημαίας Ολλανδίας, το οποίο το μεσημέρι της Τρίτης έπλεε δυτικά των ισπανικών ακτών στον Βισκαϊκό Κόλπο.
Σύμφωνα με την Attica Group, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, ολοκληρώθηκε η παραγγελία τριών υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Aero Catamaran, τα οποία θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, στις αρχές Αυγούστου και θα καλύψουν τις συνδέσεις του Πειραιά με την Αίγινα, το Αγκίστρι, τον Πόρο, την Ύδρα, τις Σπέτσες, την Ερμιόνη και το Πόρτο Χέλι με έως 17 καθημερινά δρομολόγια, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανήλθε σε 21 εκατ. ευρώ και καλύφθηκε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.
«Mοναδική ταξιδιωτική εμπειρία»
Όπως τονίζεται, τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.
Τα πλοία έχουν μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών. Η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός στοχεύει στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως άνετο ταξίδι ακόμη και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών, χώρο για τη μεταφορά ποδηλάτων, υψηλών προδιαγραφών χώρο για μεταφορά κατοικίδιων.
Πηγή: ot.gr
Πηγή φωτογραφίας: Ferry Shipping News & Ferry Shipping Summit – Mike Louagie