Λογοδοσία του απερχόμενου Δ.Σ. και αρχαιρεσίες για νέο Διοικητικό Συμβούλιο και Εξελεγκτική Επιτροπή
Σε Γενική Συνέλευση καλεί τα μέλη του ο Σύνδεσμος Πολυτέκνων Νάξου την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, στις 12:00 το μεσημέρι, στα γραφεία του Συλλόγου.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια της συνέλευσης θα πραγματοποιηθεί η λογοδοσία του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου, ενώ θα ακολουθήσουν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Ο Σύνδεσμος καλεί όλους τους πολύτεκνους, μέλη του, να συμμετάσχουν στη διαδικασία, η οποία αφορά τη λειτουργία και τη διοίκηση του Συλλόγου για την επόμενη περίοδο.
Τα θέματα της Γενικής Συνέλευσης είναι:
– Λογοδοσία απερχόμενου Δ.Σ.
– Αρχαιρεσίες για ανάδειξη νέου Δ.Σ. και Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις































































