Είναι αλήθεια ότι…
– το καρναβάλι της Νάξου ήταν της συμφοράς; Δεν ήταν μόνο το πανό του «Ουράνιου Τόξου» – Φιλαρμονικής που το έγραφε φόρα-παρτίδα. Έγχρωμο, άγευστο, άοσμο.
– από ανέμπνευστους εκεί στον Δήμο δεν περίμενες τίποτα καλύτερο;
– δεν υπήρχε …χρόνος για προετοιμασία και όλα έγιναν με προχειρότητα και πάλι την τελευταία στιγμή;
– δεν θα μείνει τίποτα από τη σκόνη αυτού του καρναβαλιού; Ούτε μια καυστική ατάκα ή κάποια διακωμώδηση της σύγχρονης πραγματικότητας.
– το γοερό κλάμα του Σεργακίου με το δυσανάλογο σομπρέρος, με την ευγενή χορηγία του «Βαγγέλη-να σε θάψω» και της «Χάλκου-πόσα πήρε» ήταν όλα τα λεφτά;
– σε νεκροφόρα πολυτελείας κουβάλησαν τη …μάκα (μια συλλαβή ξέχασαν, γιατί ολόκληρη η λέξη θα παρέπεμπε στον εαυτό τους).
– είναι δεκτή η πλάκα, έστω και η ανούσια ή κακόγουστη; Βεβαίως.
– δεν ξέρουν ότι η Μάσκα ζει και βασιλεύει και τους Κατσαροσέργηδες ρεζιλεύει στο διαδίκτυο, παρά τις… ανόητες ιδέες του χαραμοφάη συμβούλου τους; Ο σε -ίδης παρέλασε; Δεν τον πήρε το μάτι μου.
– διαβάσανε την απάντηση του Καμβύση; Αν όχι …ΕΔΩ είναι.
– η δική τους καθημερινή μάσκα θα βγει με πάταγο στις εκλογές;
– το κλαψοπούλι της ΝΑΞΙΟΤΥΠΙΑΣ το έκρυψαν;
– δεν παρέλασε η Lady Kaga; Το ανέβαλε την τελευταία στιγμή ή δεν την είδα;
– το Σεργάκι σάλταρε (κυριολεκτικά και μεταφορικά) αργότερα πάνω στο άρμα του ΠΑΣΟΚ με τα αμφίσημα μηνύματα, που έκλεψε την παράσταση; ΠΑΣΟΚ, ωραία χρόνια…
– θα πρέπει κάποτε με τις ενέργειες της κάποια δημοτική αρχή να «ξεκουνήσει» τους πολίτες που στέκονται δεξιά κι αριστερά της παραλίας, να μπουν μέσα στην παραλία και να συμμετέχουν;
– τα έκαναν και πάλι μπάχαλο με τις ώρες στις εκδηλώσεις της Κυριακής; Τόσο δύσκολο είναι να γίνει το καρναβάλι τέτοια ώρα, ώστε να μπορεί ο κόσμος να απολαύσει και τα δρώμενα στα χωριά;
Είναι αλήθεια ότι…
– για πρώτη φορά παρουσιάστηκε η λησμονημένη Αριάδνη; Αλλά γιατί τόσο κακάσχημη; Ποιος …εθελοντής τη «γέννησε»;
– ο Άλκης Στέας (Μανόλης Λυκουρόπουλος, ήθελα να γράψω) παρουσίαζε από την πλατεία τα άρματα και τους καρναβαλιστές που έφταναν εκεί, ενώ τα είχαν ήδη δει οι θεατές; Ετεροχρονισμένος, όπως πάντα, ο οδοντοτεχνίτης, και η εξ Αθηνών εκφωνήτρια παρτενέρ του.
– ο Χρήστος Νέζος που παρουσίασε το Καρναβάλι Ξάνθης θα ήταν χίλιες φορές καλύτερος; Αλλά αυτόν θα τον άφηνε ο Καπούνης να παρουσιάσει το λιανοκαρναβάλι;
– η τηλεόραση δεν κάλυψε την παρέλαση στη Χώρα και τη ναξιακή Καθαροδευτέρα, στην Κόρωνο με τα τζαμπουνορούμπακα;
– χωρίς τον Καπούνη δεν μπορούν να λειτουργήσουν οι τηλεοπτικοί δίαυλοι στη Νάξο;
– Βασίλισσα του Καρναβαλιού στη Ξάνθη ήταν η Σταρ Ελλάς Άννα Παυλίδου; Στη Νάξο;
– είχαμε και …παρέλαση αμάσκωτων πολιτικών στις καρναβαλικές εκδηλώσεις; Δυο υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά όχι ο ναξιώτης υποψήφιος Β. Γλέζος.
– οι άλλοι ήταν μασκοφόροι; Ή πέταγαν… χαρταετό; Κάποιον που είδα με ένα επ’ ώμου σακί με ψηφοδέλτια ήταν ο Γιάννης Βρούτσης ή κάποιος ντυμένος Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος; Θυμάστε το σακί με τις πατάτες;
Είναι αλήθεια ότι…
– τώρα, ετεροχρονισμένα, μου ήλθαν κάτι καρναβαλικές εμπνεύσεις; Ένα άρμα-γεφύρι της Άρτας με τίτλο Το Φράγμα Τσικαλαριού, ο Κατσαράς υπερ-ναυαγοσώστης, ο Λιανός να αγκαλιάζεται με τον Πολυκρέτη, ορθόδοξους παπάδες να κρατούν πανό που να γράφει «Τα Καλαμίτσια στο λαό», ο Βρούτσης με τη γίδα στον ώμο, το τοπικό predator κ.λπ., κ.λπ.
– κριτική στην εξουσία από ένα ελεγχόμενο Καρναβάλι μπορεί να γίνει;
– πάλι καλά που …τόλμησαν κάποιοι να συμμετέχουν σε αυτό, έστω και με παρακάλια; Αυτοί έβγαλαν και πάλι «το φίδι από την τρύπα». Μπράβο τους!
– τ’ Απεράθου, με τη δική του αυθεντική ιδιαιτερότητα παράδοσης και εθίμων, κατηγορήθηκε από τον ομότιμο για «πολιτιστικό ιμπεριαλισμό»; Εξάρθρωση νοημάτων. Θου Κύριε…
– είναι το χωριό που στέκεται με περισσότερο σεβασμό στον παραδοσιακό πολιτισμό, τον οποίο δεν παύει να μοχλεύει δημιουργικά διαρκώς;
– τα είπε όπως πρέπει η Κατερίνα Μπουγιούκα; Ναρκισσιστικό στυλ και ύφος (δήθεν δασκαλίστικο και απλό), χωρίς τίποτα νέο και ενδιαφέρον. Δεν μπορεί να ενωτιστεί ούτε τον μελωδικό και πανάρχαιο ήχο των απεραθίτικων κουδουνιών που μπορεί και γι’ αυτόν να χτυπούν.
– έγραψε το άτομο στο facebook: «ας μην αναφερθώ στον “πολιτιστικό ιμπεριαλισμό” κάποιων κατοίκων ενός χωριού»; Κάποιος, κάπου, κάποτε… Η καθηγήτρια Μπουγιούκα τον έβαλε στη σωστή θέση: «επειδή είναι πασιφανές πού αναφέρεστε, θα σας πούμε μόνο τούτο. Εμείς δεν έχομε να απολογηθούμε για τίποτα ούτε να αποδείξουμε τίποτα». Ποιος έχει, άραγε; Έλα πάππο μου να σε μάθω τ’ αμπελοχώραφά σου.
– ο Νανούρης τού τα ψέλνει, ελέω και Αποκριάς; «Με κακεντρέχεια που νοσεί/τη λαϊκή παράδοση/κίβδηλα ερμηνεύγει/η στόχευσή ντου ευκρινής:/με τσοι μοσκάροι τση Τυρνής/συγκρίνεσαι, ω Σέργη».
– θα το βάλει σαν moto σε επόμενο βιβλίο του; Από το καβαφικό «των ιδεών την πόλη» στον «βίο και πολιτεία» των νεφελών. Και επίτιμος και επίτιμος…
– τα μπέρδεψε ο δόλιος με τον αμερικάνικο «πολιτιστικό ιμπεριαλισμό» που κάποτε πολεμούσαμε ή αντιγράφει, όπως συνηθίζει, άκριτα, γραμμικά και άτοπα ερμηνείες και σχήματα άλλων στα καθ’ ημάς;
– πριν και μετά τις Αποκριές βλέπουμε τα πιο επιτυχημένα καρναβαλικά φεστιβάλ και τις πιο φίνες μεταμφιέσεις;
Και του χρόνου αλλιώς!