Επιμορφωτικό σεμινάριο των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στη Νάξο

Newsroom
25/02/2023 12:08
 
 
 

 

Μετά από διακοπή τριών ετών, λόγω πανδημίας, πραγματοποιήθηκε ξανά η δράση «Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Σύρου συναντά το Κέντρο Πρόληψης ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ».

Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2017 με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών, συμβάλλοντας στα επιτυχημένα αποτελέσματα του ΣΔΕ, ενώ φέτος φιλοξενήθηκε για 4η φορά στη Νάξο, από τις 17 μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου 2023.

Η ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΣΔΕ την τρέχουσα χρονιά με νεοδιόριστους εκπαιδευτές οδήγησε τα στελέχη των δύο δομών να κρίνουν αναγκαία την επανάληψη της δια ζώσης επιμορφωτικής δράσης, η οποία περιλάμβανε:
1. Επιμορφωτικό σεμινάριο των εκπαιδευτικών του σχολείου με στόχο α) τη γνωριμία και τη σύνδεση εκπαιδευτικών τόσο σε επίπεδο ατομικό, όσο και σε επίπεδο ειδικοτήτων και β) την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων μέσα από την ανάδειξη της σημασίας του ρόλου τους για τους εκπαιδευόμενους.

2. Κοινή συνεδρίαση των Συλλόγων Διδασκόντων του τμήματος Σύρου και των παραρτημάτων Νάξου-Θήρας, με στόχο την ενίσχυση της συνοχής και της λειτουργικότητας του σχολείου.

Η Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του ΣΔΕ ευχαριστούν:
*τα στελέχη του Κέντρου κα Προκοπίου και κα Κανελλοπούλου για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του σεμιναρίου,
*το Δ.Σ. του Κέντρου Πρόληψης «Θησέας Κυκλάδων» και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του, Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Λεονταρίτη για τη χρηματοδότηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου, στο πλαίσιο αναγνώρισης του έργου του σχολείου και της συμβολής του στην ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής.

Υπενθυμίζεται ότι το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Σύρου λειτουργεί από το 2008 στις Κυκλάδες, δίνοντας την ευκαιρία σε εκατοντάδες συμπολίτες μας να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση και να αναζητήσουν μια καλύτερη θέση εργασίας ή να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ανώτερο επίπεδο.

(Visited 291 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*