Η Samsung προειδοποιεί τους πελάτες της ότι πρέπει να αποφεύγουν τις προσωπικές συζητήσεις παρουσία της έξυπνης τηλεόρασής τους, σε περίπτωση που έχουν ενεργοποιήσει τη φωνητική λειτουργία.
Οι συγκεκριμένες τηλεοράσεις ακούν κάθε συνομιλία που πραγματοποιείται μπροστά τους και μπορούν να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία έχουν ακούσει σε τρίτους ή στη Samsung.
Φαίνεται ότι η τηλεόραση πρέπει να ακούει τους ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο έτσι ώστε να προσπαθεί να εντοπίσει τις απευθυνόμενες σε αυτή εντολές.
Η εταιρεία προειδοποιεί λέγοντας ότι: «Oι προσωπικές πληροφορίες που συμπεριλαμβάνονται στον προσωπικό σας λόγο είναι μεταξύ των δεδομένων που συλλέγονται και διαβιβάζονται σε τρίτους»
H Samsung για να κάνει τον πελάτη να νιώσει ασφαλής τονίζει ότι ο τρίτος στον οποίον φτάνουν τα λόγια του είναι μόνο η εταιρεία και ότι η διαδικασία που ακολουθείται εγγυάται την ασφάλεια του υλικού.
Συγκεκριμένα, τα δεδομένα ομιλίας στέλνονταν σε έναν κεντρικό υπολογιστή ο οποίος ψάχνει για το περιεχόμενο που του έχει ζητηθεί και στη συνέχεια, το επίμαχο περιεχόμενο επιστρέφει στην τηλεόραση.
Επιπλέον ξεκαθαρίζει, ότι δεν κρατάει, ούτε πωλεί τα δεδομένα που συλλέγει και ότι οι ιδιοκτήτες των Smart-TV θα είναι πάντα ενήμεροι για το αν η φωνητική λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί, καθώς στην οθόνη θα εμφανίζεται ένα εικονίδιο μικροφώνου.
Η Samsung δεν είναι η μόνη κατασκευάστρια εταιρεία έξυπνων τηλεοράσεων που αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύνολο των δεδομένων που συλλέγει. Στα τέλη του 2013, ένας σύμβουλος του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι η LG τηλεόρασή του συνέλεγε πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειές του.
Μέσω της δημοσιότητας που πήρε το θέμα, η LG αναγκάστηκε να δημιουργήσει μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που εξασφαλίζει ότι η συλλογή δεδομένων παραμένει απενεργοποιημένη για όσους δεν θέλουν να μοιράζονται τις προσωπικές τους πληροφορίες.
Πηγή: ΣΚΑΙ.gr