«Τριτοκοσμική υγιεινή, ανεπαρκείς χώροι αναμονής, μεγάλες καθυστερήσεις, σχεδόν ανύπαρκτη συντήρηση, απαρχαιωμένες υποδομές και εξαντλητικές ώρες εργασίας στα όρια της ασφάλειας τόσο για εργαζομένους, όσο και για επισκέπτες του νησιού.
Πρόσφατα, μαζί με την απογείωση αεροσκάφους ξεκόλλησαν είκοσι περίπου τετραγωνικά μέτρα ασφάλτου, δημιουργώντας πρόβλημα στη λειτουργία του αεροδρομίου.
Το τεχνικό προσωπικό κάλυψε την τρύπα με πρόχειρα υλικά ταχείας πήξεως εντός είκοσι λεπτών, ενώ νωρίτερα τον Ιούνιο είχε κλείσει για τέσσερις ώρες λόγω αποκόλλησης τμήματος της ασφάλτου που καλύπτει τον αεροδιάδρομο».
Οι περιγραφές δεν ανήκουν σε κάποιο περιφερειακό αεροδρόμιο της Ελλάδας αλλά σε έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, την Μύκονο.
Την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Αερολιμένας, επισημαίνουν με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Οικονομίας και Υποδομών ο Βουλευτής Ηρακλείου και Τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας & Πολεοδομίας της ΝΔ κ. Λ. Αυγενάκης και ο Βουλευτής Κυκλάδων κ. Γ. Βρούτσης.
Πρόκειται για ένα αεροδρόμιο, στο οποίο κάποιες ημέρες απογειώνονται και προσγειώνονται αεροσκάφη ανά πεντάλεπτο, με αποτέλεσμα οι βλάβες που εμφανίζει να δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα καθυστερήσεων. Μεγάλοι μάλιστα ταξιδιωτικοί πράκτορες επισημαίνουν το μεγάλο κόστος των καθυστερήσεων, εκτιμώντας ότι για κάθε λεπτό καθυστέρησης το κόστος στις αεροπορικές εταιρείες είναι περίπου 80 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας καταγγέλλουν εξοντωτικές συνθήκες εργασίας, τόσο στη Μύκονο, όσο και στη Σαντορίνη και τη Σκιάθο ενώ ο Πύργος που διαθέτει ο αερολιμένας Μυκόνου είναι ο παλαιότερος στην Ελλάδα και διαθέτει μόνο μία συχνότητα με χειροκίνητο μικρόφωνο.
Όπως αναφέρεται από τους δύο βουλευτές «ο Αερολιμένας Μυκόνου βρίσκεται σε απόσταση 3 χιλ. απ την πόλη της Μυκόνου, διαθέτει διάδρομο προσγείωσης με μήκος 1900μ. και λειτούργησε πρώτη φορά τον Ιούνιο του 1971. Πρόκειται για ένα αεροδρόμιο που τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει εντυπωσιακή άνοδο, συνοδεύοντας την αλματώδη ανάπτυξη του τουρισμού στο νησί της Μυκόνου, εξυπηρετώντας μεγάλο αριθμό αεροσκαφών.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στο ίδιο αεροδρόμιο το 2010, οι συνολικές πτήσεις (αφήξεις και αναχωρήσεις) ανήλθαν στις 6.142 εξυπηρετώντας 432.455 επιβάτες, ενώ το 2014, οι συνολικές πτήσεις (αφίξεις και αναχωρήσεις) ανήλθαν στις 9.428 εξυπηρετώντας 778.729. Σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους υπολογισμούς επρόκειτο να έχει αύξηση κίνησης περί το 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} σε σχέση με τον περσινό Αύγουστο».
Πηγή: protothema.gr