Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της Σαντορίνης, προχωρά σε νέες στοχευμένες δράσεις προβολής.
Με στόχο τη διατήρηση της δυναμικής παρουσίας του νησιού στις παραδοσιακές αλλά και στις αναδυόμενες τουριστικές αγορές, η Περιφέρεια αποφάσισε να υλοποιήσει, μεταξύ άλλων, τις παρακάτω ενέργειες:
-Κατάρτιση έκτακτου σχεδίου με βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας καθώς και πλάνου μέσων (media plan) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων δράσεων και τον χρονικό προγραμματισμό τους για την διαφήμιση της Σαντορίνης, έναντι ποσού 34.720 ευρώ. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας, η επιλογή των δράσεων, των κοινών-στόχων, ο καθορισμός των συμπεριφορικών χαρακτηριστικών και κριτηρίων, η συνεργασία με τις εταιρείες υλοποίησης του περιεχομένου, η έγκριση του περιεχομένου, η παρακολούθηση υλοποίησης της καμπάνιας και οι τυχόν αναπροσαρμογές ανάλογα με την εξέλιξή της θα υλοποιηθεί από την Novus Mind Ltd, η οποία είχε σχεδιάσει και υλοποιήσει τις αντίστοιχες καμπάνιες αναστροφής της εικόνας της Ρόδου μετά τις πυρκαγιές του 2023.
-Διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης στην Αγγλική αγορά μέσω του Tour Operator TUI UK, έναντι ποσού 24.800 ευρώ. Η TUI UK αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο Tour Operator της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.
-Διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης στη Γερμανική αγορά μέσω του Tour Operator TUI Deutschland GmbH, έναντι ποσού 24.800 ευρώ. Η TUI αποτελεί τον μεγαλύτερο Tour Operator της Γερμανικής αγοράς.
-Διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης στην Αγγλική αγορά μέσω του Tour Operator Jet2 Holidays Limited, έναντι ποσού 24.800 ευρώ. Η Jet2 Holidays αποτελεί τον μεγαλύτερο Tour Operator της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.
-Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης σε διάφορες χώρες με τη χρήση της πλατφόρμας Sojern, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Η Sojern αποτελεί μία εκ των δύο κορυφαίων παγκοσμίως πλατφορμών προγραμματικής διαφήμισης στον τουρισμό.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη μέσω διαφόρων ιστότοπων και άλλων προωθητικών δράσεων της Hotelbeds, έναντι ποσού 26.040 ευρώ. Με ένα δίκτυο 60.000 και πλέον travelagents, η HotelBeds αποτελεί τον μεγαλύτερο Β2Β online travel agent παγκοσμίως. Απευθύνεται αποκλειστικά σε ταξιδιωτικά γραφεία και μικρούς tour operators, οι οποίοι και αναζητούν προτάσεις διακοπών για πελάτες τους μέσω των ιστοσελίδων του ομίλου.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη μέσω διαφόρων μορφών online διαφήμισης μέσω της πλατφόρμας metasearch HolidayCheck, έναντι ποσού 29.760 ευρώ. Η HolidayCheck αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα συγκέντρωσης σχολίων πελατών στις Γερμανόφωνες χώρες, ενώ παράλληλα λειτουργεί και ως metasearch.
-Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης σε διάφορες χώρες με τη χρήση της πλατφόρμας TravelAudience, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Η Travel Audience αποτελεί τη δεύτερη εκ των δύο κορυφαίων παγκοσμίως πλατφορμών προγραμματικής διαφήμισης στον τουρισμό, και η μόνη η οποία εξειδικεύεται στην Γερμανόφωνη αγορά.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη μέσω YouTube με τη χρήση των εργαλείων της πλατφόρμας ChannelFactory, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Η πλατφόρμα της ChannelFactory είναι μία από τις ελάχιστες παγκοσμίως που μέσω API αναλύει το περιεχόμενο του YouTube και τοποθετεί το διαφημιστικό spot σε συναφές με τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου περιεχόμενο.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη μέσω διαφόρων ιστότοπων της Expedia, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Οι ιστοσελίδες της Expedia αποτελούν τον 2ο μεγαλύτερο online travel agent παγκοσμίως. Η επιλογή χωρών γίνεται με βάση τις συνθήκες της αγοράς και δεδομένα ζήτησης που μας παρέχει η Expedia.
-Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης στις ΗΠΑ με τη χρήση της πλατφόρμας Amadeus, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Με έσοδα άνω των 5 δισ. ευρώ και πάνω από 19.000 εργαζόμενους, η Amadeus αποτελεί τη μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για τη Σαντορίνη στον ιστότοπο TripAdvisor, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Το TripAdvisor αποτελεί τη νούμερο ένα ιστοσελίδα τουριστικών σχολίων παγκοσμίως με μεγάλη δυναμική στην Αμερικανική αγορά. Το 2024 η καμπάνια αυτή αποτέλεσε το κύριο όχημα μέσω του οποίου η Περιφέρεια προσέγγισε διαφημιστικά την αγορά των Η.Π.Α.
-Δημιουργία καμπάνιας τηλεοπτικής διαφήμισης της Σαντορίνης στην Αγγλική αγορά με προγραμματική επιλογή του κοινού-στόχου βάση συμπεριφορικών και καταναλωτικών χαρακτηριστικών και κριτηρίων στο συνδρομητικό κανάλι SKY TV, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Το SKY TV, είναι το μεγαλύτερο συνδρομητικό κανάλι στο Ηνωμένο Βασίλειο που δίνει τη δυνατότητα προγραμματικής διαφήμισης.
-Προβολή της Σαντορίνης μέσω influencers, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Η συνεργασία με influencers μπορεί να φέρει σημαντικά οφέλη για την προβολή του νησιού, δημιουργώντας συνάμα θετική εικόνα και αυξάνοντας τη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, με τον πλέον σύγχρονο και αποδοτικό τρόπο.
-Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας της Σαντορίνης, στο Instagram, Facebook και στο TikTok σε συγκεκριμένες περιοχές επιλεγμένων ευρωπαϊκών γεωγραφικών αγορών, αλλά και δημιουργία οργανικών αναρτήσεων στα παραπάνω μέσα, έναντι ποσού 37.200 ευρώ.
– Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης με τη χρήση native (εγγενών) διαφημιστικών videos με τη χρήση της πλατφόρμας Teads, έναντι ποσού 31.000 ευρώ. Η Teads αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως πλατφόρμες διοχέτευσης native διαφημίσεων σε μορφή video σε χιλιάδες ενημερωτικές ιστοσελίδες.
-Δημιουργία καμπάνιας προγραμματικής διαφήμισης της Σαντορίνης με τη χρήση native (εγγενών) διαφημιστικών καταχωρήσεων με τη χρήση της πλατφόρμας Taboola, έναντι ποσού 37.200 ευρώ. Η Taboola αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως πλατφόρμες native διαφημίσεων, διοχετεύοντας περιεχόμενο σε χιλιάδες ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Πηγή: tornosnews.gr
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις