Πρωτόγνωρες είναι οι καταστάσεις που ζει η χώρα μας με την πανδημία του κορωνοϊού με ένα ακόμα αβέβαιο καλοκαίρι…
Οι επιχειρηματίες τουρισμού είναι σε κατάσταση αναμονής μήπως και μετά τους εμβολιασμούς κατά του κορωνοϊού, φέτος θα είναι μια καλύτερη από την περσινή χρονιά.
Το πρώτο ερώτημα που τίθεται στα ξενοδοχεία είναι η διαχείριση του προϋπολογισμού για την προβολή τους, που και εφέτος δε θα μοιάζει με τα προηγούμενα χρόνια.
Όπως αποκαλύπτουν έρευνες, οι επιχειρήσεις που διατήρησαν ή έστω μείωσαν στο ήμισυ τον προϋπολογισμό marketing (σε περιόδους κρίσης), σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις και έσοδα.
Βίντεο και φωτογραφίες που να αναδεικνύουν το brand
Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Τίποτα δεν μπορεί να συμβεί χωρίς φωτογραφίες και video αφού η φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση ξενοδοχείου είναι ένα από τα σημαντικότερα βήματα για το σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής πωλήσεων αλλά και ανάπτυξης της ξενοδοχειακής ταυτότητας.
Για την ακρίβεια, μια σωστά προδιαγεγραμμένη φωτογράφιση αποτελεί ένα από τα δυναμικότερα εργαλεία, έτσι ώστε να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών σας, είτε μέσα από το website του ξενοδοχείου σας, είτε μέσω των OTAs & Reviews websites, αυξάνοντας τις κρατήσεις στο κατάλυμά σας.
Είναι σύνηθες να συναντάμε υψηλής ποιότητας καταλύματα, με πολύ φτωχικό φωτογραφικό υλικό – γεγονός που έχει αρνητική επίδραση στην συνολικές πωλήσεις τους, αφού το προϊόν δεν παρουσιάζεται ολοκληρωμένα.
Αρκετές φορές, οι ξενοδόχοι αδυνατούν να κατανοήσουν τη σημασία του υψηλής ποιότητας και αισθητικής οπτικού υλικού αλλά και των τρόπων με τους οποίους μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, με αποτέλεσμα να μη γίνεται η σωστή επένδυση σε αυτή την τόσο σημαντική ενέργεια.
Βασικές συμβουλές για μια εντυπωσιακή φωτογράφιση του καταλύματός σας
Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε κάποιες βασικές συμβουλές για να πετύχετε μια εντυπωσιακή φωτογράφιση του καταλύματός σας, η οποία θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες που μπορεί να έχει κανείς στο ξενοδοχείο σας ακόμα και την εποχή του κορωνοϊού, αυξάνοντας έτσι τις προοπτικές πωλήσεων:
– Πραγματοποιήστε εκτεταμένη έρευνα και επιλέξτε έναν καταρτισμένο φωτογράφο ξενοδοχείων!
• Η επιλογή του φωτογράφου ο οποίος θα αποτυπώσει το κατάλυμά σας, θα πρέπει να γίνεται πάντοτε σύμφωνα με το υλικό που θέλετε να παράγετε και το τελικό αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε.
• Από τη στιγμή που η φωτογράφιση ξενοδοχείων και καταλυμάτων γενικότερα έχει αυξημένες ανάγκες, είναι απαραίτητο να επιλέξετε έναν επαγγελματία φωτογράφο με επαρκή εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο, έτσι ώστε να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
• Εξετάστε προσεκτικά το portfolio του φωτογράφου με τον οποίο σκοπεύετε να συνεργαστείτε. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να βρείτε επαρκή δείγματα όχι μόνο «αρχιτεκτονικών» φωτογραφιών, αλλά και βιωματικών. Υπάρχουν αρκετοί φωτογράφοι που δεν αποδίδουν εξίσου καλά και στα δύο αυτά είδη φωτογραφίας, επομένως βεβαιωθείτε πως ο συνεργάτης σας αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά.
• Για την ολοκληρωμένη παρουσίαση του ξενοδοχείου, θα χρειαστείτε σίγουρα ένα επαρκή αριθμό φωτογραφιών. Για το λόγο αυτό, είναι προτιμότερο να επιλέξτε έναν φωτογράφο που χρεώνει ανά ημέρα και όχι ανά φωτογραφία. Αυτό το σύστημα τιμολόγησης είναι σύνηθες στον κλάδο της φωτογραφίας ξενοδοχείων και έχει την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας.
• Όταν ζητάτε μια προσφορά, στείλτε στο φωτογράφο τις ακριβείς λεπτομέρειες της φωτογράφισης που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί. Αυτό, θα δώσει την ευκαιρία στο φωτογράφο να κατανοήσει ακριβώς αυτό που ψάχνετε και να σας δώσει μια ρεαλιστική προσφορά.
• Για τη σωστή εκτίμηση του τελικού κόστους, ζητήστε από τον φωτογράφο να συμπεριλάβει στην προσφορά και τυχόν πρόσθετες δαπάνες που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Οι πιο συνηθισμένες περιλαμβάνουν μοντέλα, στυλίστες, βοηθούς κ.ά., οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου αποτελέσματος.
• Σχεδιάστε το «Storyline» της φωτογράφισης πριν την επιλογή του φωτογράφου, έτσι ώστε να λάβετε την καλύτερη απόφαση
Γιατί να επιλέξω την ABOVE
Ψάξαμε και βρήκαμε τους τρεις βασικούς λόγους για τους οποίους θα ξεκινούσαμε συνεργασία με το φωτογράφο Γιώργο Σφυρόερα και την ABOVE, για τη φωτογράφιση ενός ξενοδοχείου:
– Δεν επικεντρώνεται μόνο στην αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου, αλλά και στην εμπειρία μέσα στο ξενοδοχείο και το service που αυτό παρέχει.
– Έχει αναπτύξει μια μοναδική τεχνική που αναδεικνύει την διασύνδεση του ξενοδοχείου με την τοποθεσία και τους ανθρώπους του.
– Είναι ένας εξαιρετικός φωτογράφος γαστρονομίας, ο οποίος δημιουργεί εντυπωσιακές εικόνες φαγητού και εστιατορίων.
ABOVE
Χώρα, Νάξος 84300
Κ 6940 400 640
E contact@above.productions & above.productions.tv@gmail.com
Website above.productions
FB above.product
Instagram @above.hotels
Δείτε παρακάτω μια επιλογή φωτογραφιών από το Γιώργο Σφυρόερα και την ABOVE, από φωτογραφίσεις ξενοδοχείων: