AEGEAN: Τι ισχύει στα ταξίδια μετά το lockdown

Newsroom
08/11/2020 19:02
 
 
 

 

Σε καμία ακύρωση ή μεταβολή των δρομολογίων της δεν θα προβεί η Aegean τόσο για τις πτήσεις εσωτερικού όσο και για εκείνες προς τος εξωτερικό, και τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου. Επιπλέον, οι επιβάτες της Aegean θα μπορούν να αλλάξουν τα εισιτήρια καθόλη τη διάρκεια του lockdown, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Αλλαγή εισιτηρίων

Επιπλέον, οι επιβάτες θα μπορούν να αλλάξουν τα εισιτήρια τους με ημερομηνία ταξιδιού καθ’ όλη τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, και συγκεκριμένα από 7/11 έως και 30/11, σε άλλη ημερομηνία εντός ή εκτός αυτού του διαστήματος, χωρίς rebooking fee.

Οι αλλαγές αυτές μπορούν να γίνουν άμεσα από το website της εταιρείας ή κατόπιν επικοινωνίας με το ταξιδιωτικό πρακτορείο που εξέδωσε τα εισιτήρια, χωρίς να χρειάζεται επικοινωνία με το call center της εταιρείας.

Για το διάστημα από 10/11 έως και 30/11, κατά το οποίο τα περιοριστικά μέτρα θα εξακολουθούν να βρίσκονται σε ισχύ, η εταιρεία θα προχωρήσει αντιστοίχως σε κατάλληλες προσαρμογές του προγράμματός της.

Τι θα ισχύσει από τις 10 Νοεμβρίου

Πιο αναλυτικά, η AEGEAN ενημερώνει το επιβατικό κοινό για τα παρακάτω:

Ταξίδια Εσωτερικού

Σύμφωνα τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, επιτρέπεται η μετάβαση εκτός νομού και με χρήση πτήσης εσωτερικού, μόνο για επαγγελματικά ταξίδια, επιστροφή στην μόνιμη κατοικία ή για λόγους υγείας, ενώ οι επιβάτες θα πρέπει να διαθέτουν τη σχετική βεβαίωση που θα περιγράφει το λόγο της μετακίνησής τους.

Από την Τρίτη 10/11 η AEGEAN θα διατηρεί τη διασύνδεση με όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ωστόσο με προσαρμοσμένες συχνότητες οι οποίες υπαγορεύονται από τις νέες συνθήκες. Σημειώνεται ότι από την Τρίτη 09/11 επανεντάσσονται στο δίκτυο εσωτερικού και οι πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, οι οποίες είχαν ανασταλεί λόγω των τοπικών περιοριστικών μέτρων ήδη από τις 2 Νοεμβρίου.

Ταξίδια Εξωτερικού

Σύμφωνα με τις ίδιες οδηγίες των αρχών από 9/11/2020 όλοι οι εισερχόμενοι στην χώρα επιβάτες, πρέπει 48 ώρες πριν την πτήση τους να διαθέτουν αρνητικό PCR Covid-19 τεστ.

Παράλληλα, τόσο οι εισερχόμενοι, αλλά πλέον και οι εξερχόμενοι επιβάτες, πρέπει να έχουν συμπληρώσει το PLF έντυπο (Passenger Locator Form) 24 ώρες τουλάχιστον πριν την πτήση.

Η AEGEAN με βάση αυτά τα δεδομένα και αντίθετα με το πρώτο lockdown της περιόδου Μαρτίου, Απριλίου και Μαΐου θα διατηρήσει το σύνολο του δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού που διαθέτει, με προσαρμοσμένες φυσικά συχνότητες.

Επισημαίνεται ότι από την επόμενη εβδομάδα αποκαθίσταται και το δίκτυο από Θεσσαλονίκη προς Γερμανία και Κύπρο, που είχε διακοπεί πρόσφατα.

Σε κάθε περίπτωση καθώς οι περιορισμοί και οι απαγορεύσεις μετακίνησης μεταξύ των χωρών μεταβάλλονται διαρκώς, είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους επιβάτες να ελέγχουν πριν το ταξίδι τους τους περιορισμούς που τυχόν επιβάλει και η κάθε χώρα προορισμού στο www.aegeanair.com.

Δημήτρης Γερογιάννης: Προτεραιότητά μας η προστασία και η υγεία των επιβατών

«Η AEGEAN θα συνεχίσει όσο μπορεί να υποστηρίζει τη διασυνδεσιμότητα της χώρας, της περιφέρειας και των νησιών μας. Προτεραιότητά μας παραμένει φυσικά η προστασία και η υγεία των επιβατών και των πληρωμάτων μας. Σήμερα, διαθέτουμε συσσωρευμένη εμπειρία από τη διαχείριση της προηγούμενης περιόδου, αλλά και περισσότερα εργαλεία από ό,τι στο πρώτο lockdown, τόσο σε διαδικασίες πριν την πτήση, όπως τα PCR tests για εισερχόμενους επισκέπτες από το εξωτερικό, όσο και σε διαδικασίες που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές εν πτήσει. Η συγκυρία είναι εξαιρετικά δύσκολη, αλλά θα κάνουμε και πάλι ό,τι είναι δυνατό για να προσφέρουμε στους επιβάτες μας την καλύτερη εξυπηρέτηση», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, κ. Δημήτρης Γερογιάννης.

 

(Visited 159 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*