Περιφερειακό Συμβούλιο: Ενέκρινε κατά πλειοψηφία το πλάνο δράσης τουριστικής προβολής του Ν. Αιγαίου

perifereiako 06 02 2017
admin
10/02/2017 15:30
 
 
 

Το πλάνο και τις δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου για το 2017 παρουσίασε στο πρόσφατο περιφερειακό συμβούλιο που έγινε στη Σύρο η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Στην εισήγηση της, η κ. Παπαβασιλείου ανέφερε ότι δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλα τα νησιά, ενώ τόνισε ότι στόχος της Περιφέρειας εξακολουθεί να είναι το «άνοιγμα» σε νέες αγορές. Παράλληλα, τόνισε ότι, στη σημερινή εποχή, η ψηφιακή παρουσία (βλ. social media, blogs κ.λπ.) είναι επιβεβλημένη και σε συνδυασμό με τις «κλασικές» μεθόδους (βλ. παρουσία σε εκθέσεις), μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην προβολή του Νοτίου Αιγαίου. Επίσης, διαβεβαίωσε ότι η Περιφέρεια είναι «ετοιμοπόλεμη» ώστε να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε έκτακτη κατάσταση παρουσιαστεί, αν και – όπως υποστήριξε – «δεν είναι υπέρ του τουρισμού να παίρνουμε “προληπτικά μέτρα” ή να αποφασίζουμε δράσεις για αντιμετώπιση ενδεχόμενων κρίσεων».
Την πολιτική που ακολουθείται στον τομέα του τουρισμού υπεραμύνθηκαν τόσο σύμβουλοι της πλειοψηφίας, όσο και ο ίδιος ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, ο οποίος επισήμανε ότι «το Νότιο Αιγαίο έχει ψηφιακή προσωπικότητα, έχει ψηφιακή ζωή».

papabasileioy marieta
Σημειώνεται ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία το πλάνο δράσης τουριστικής προβολής των νησιών, με την κ. Φτακλάκη από την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας να σημειώνει ότι η Περιφέρεια θα πρέπει να λειτουργήσει στρατηγικά σε επίπεδο τουριστικής προβολής, αλλά και να υποστηρίζει ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις που καταθέτει το περιφερειακό συμβούλιο στον τομέα του τουρισμού.
«Μονόπλευρη ανάπτυξη που εξυπηρετεί την εργοδοσία και το κεφάλαιο» χαρακτήρισε τον τουρισμό η επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Χατζηγιάννη, τονίζοντας ότι «παραβλέπεται η τεράστια συμβολή των εργαζομένων» στον συγκεκριμένο τομέα.

Τι περιλαμβάνει το πλάνο τουριστικής προβολής
Το πλάνο δράσης τουριστικής προβολής των νησιών για το έτος 2017 περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:
*Μελέτη σχεδιασμού κι ανάπτυξης στρατηγικής επικοινωνίας & δημιουργικού οδηγού προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
*Υπηρεσίες δημιουργικής εκτέλεσης και προσαρμογές για τις ανάγκες διαφήμισης και προβολής των προορισμών και θεματικών προϊόντων της Περιφέρειας
*Παραγωγή Videos για τις ανάγκες προβολής της τουριστικής περιόδου 2017 από υπάρχουσες τράπεζες και πηγές πλάνων με εικαστική επιμέλεια
*Σχεδιασμό & Ανάπτυξη διαδραστικής web based εφαρμογής
*Εικαστική & Δομική Αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας http://aegeanislands.gr/
*Διαχείριση και επικαιροποίηση της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
*Κινηματογράφηση και παραγωγή οπτικο-ακουστικού υλικού (ταινίες) το καλοκαίρι του 2017
*Διαχείριση περιεχομένου και προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
*Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής Διαδικτυακών Μέσων Εξωτερικού
*Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής σε ψηφιακά Μέσα του εξωτερικού και σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
*Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής με αξιοποίηση Native ads και διαφήμισης περιεχομένου σε Διαδικτυακά Μέσα Εξωτερικού
*Ειδικό Πρόγραμμα Προβολής στο Discovergreece.com
*Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης & προφίλ τουριστών
*Ενέργειες Προώθησης B2B
*Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης της ψηφιακής φήμης
*Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις , Road Shows και Workshops
*Φιλοξενίες
*Διαφημιστικές καταχωρήσεις
*Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
*Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
*Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις, αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις

(Visited 15 times, 1 visits today)
Latest Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*