Η παρακίνηση των πολιτών να άρουν τις όποιες επιφυλάξεις τους και να επισπεύσουν τον εμβολιασμό τους κατά του κορωνοϊού είναι ο διττός στόχος της τοπικής καμπάνιας ευαισθητοποίησης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία θα «βγει στον αέρα» τις επόμενες μέρες.
Με τον τρόπο αυτό, η Περιφέρεια συμμετέχει στην μεγάλη εθνική προσπάθεια προώθησης του εμβολιασμού κατά της Covid-19, ενώ ταυτόχρονα τονίζεται η υγειονομική, αλλά και οικονομική «θωράκιση» που προσφέρει ο εμβολιασμός στα νησιά, καθώς μόνο μέσα από την δημιουργία τείχους ανοσίας, το σύνολο των δραστηριοτήτων θα επανέλθει στην προ πανδημίας κατάσταση.
Επιπλέον, ο εμβολιασμός αποτελεί μία από τις βασικές παραμέτρους που θα κρίνουν την πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου, δεδομένου ότι τόσο τα νησιά, όσο και η χώρα συνολικά, αξιολογούνται από τις χώρες προέλευσης του τουριστικού ρεύματος, με βάση και την πορεία των εμβολιασμών.
Εκτός, όμως, απ’ αυτό, το να κερδηθεί το στοίχημα του εμβολιασμού, θα συμβάλλει και στην αποτροπή ενός ενδεχόμενου νέου lockdown το ερχόμενο φθινόπωρο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται από απόψεως υγειονομικών, κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων.
Για την καμπάνια ενίσχυσης του εμβολιασμού κατά της Covid-19, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, μέσω του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης, συνεργάζεται με την κορυφαία στον τομέα της εταιρεία “MullenLowe Επικοινωνίες”, στην οποία ανατέθηκε ήδη από την 1η Ιουνίου η υλοποίησή της και περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, καθώς και ψηφιακά posters και banners, ώστε να καλυφθεί ένα ευρύ φάσμα ΜΜΕ, που θα επιτρέψει την μεγαλύτερη μετάδοση του μηνύματος, σε μια περίοδο που η προσέλευση στα εμβολιαστικά κέντρα των νησιών παρουσιάζει κάμψη.
Για την απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου να «χτίσει» τη δική της καμπάνια, συμμετέχοντας στη μεγάλη εθνική προσπάθεια, ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος ενημέρωσε χθες το Περιφερειακό Συμβούλιο, το οποίο ομοφώνως επικρότησε την πρωτοβουλία, ως μονόδρομο για την αντιμετώπιση της πανδημίας και την επιστροφή της ζωής στην κανονικότητα.