Οι τάσεις ταξιδιωτικής αναζήτησης μέσω διαδικτύου για τη Νάξο (επικαιροποιημένα στοιχεία Νοεμβρίου 2021)

Newsroom
16/12/2021 11:39
 
 
 

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν ενεργά πληροφορίες για έναν προορισμό, καθώς και για τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά, αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τον προορισμό της Νάξου.

Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από την αρχή του 2020 μέχρι και τον Νοέμβριο 2021, προκύπτουν τα εξής χρήσιμα στοιχεία:

*Για τον Νοέμβριο του 2021, οι περισσότερες αναζητήσεις σε σχέση με διαμονή για τη Νάξο προήλθαν από τις ΗΠΑ. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία βρίσκονται στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

*Τον Νοέμβριο του 2021 παρατηρείται μια μείωση της τάξεως του 3% στις αναζητήσεις σε σχέση με τον Οκτώβριο 2021. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε όλες τις χώρες υπήρξε μείωση των αναζητήσεων σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Πιο αναλυτικά, τον Νοέμβριο του 2021 (σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021) παρατηρήθηκε μείωση των αναζητήσεων 35% από την Ελβετία, 32% από τη Γερμανία, 9% από τη Γαλλία, 8% από την Ιταλία και 22% από το Ηνωμένο Βασίλειο.

*Σε ετήσια βάση (όσον αφορά στις αναζητήσεις τον Νοέμβριο του 2021 σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2020) παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 97% από τις ΗΠΑ, 62% από τη Γαλλία, 31% από τη Γερμανία, 24% από την Ελβετία και μείωση κατά 3% από την Ιταλία και 16% από το Ηνωμένο Βασίλειο.

(Συνολικά για το 2021, στις διαδικτυακές αναζητήσεις για διαμονή στη Νάξο πρώτη είναι η Γερμανία, οι ΗΠΑ βρίσκονται στη δεύτερη θέση, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι ίδιες χώρες αποτελούν την «τριάδα» και για το 2020 με την διαφορά πως στην πρώτη θέση ήταν το Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούσε η Γερμανία και στην τρίτη θέση βρίσκονταν οι ΗΠΑ.

 

Σχετικά με την έρευνα

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς.

Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 610 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Νάξο. Τα δεδομένα ενημερώνονται μηνιαία.

Αναλυτικότερα στοιχεία για την τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Νάξου δείτε εδώ analytics.tourix.gr/naxos/

(Visited 255 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*