Το «πολύ πιο αποτελεσματικό και φθηνότερο» Διαδίκτυο έχει επιλέξει ο δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την τουριστική προβολή και προώθηση του νησιού, όπως δήλωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου Δημήτρης Λιανός, μιλώντας στην εκπομπή “Al-iberti News” του Aegean Voice 107.5.
Εξηγώντας την συνεχή απουσία της Νάξου από τουριστικές εκθέσεις τόσο του εξωτερικού, όσο και του εσωτερικού, ο κ. Λιανός ανέφερε ότι η συμμετοχή στις εκθέσεις δεν αποτελεί «πρωτεύοντα στόχο» του δήμου, καθώς – όπως είπε – είναι «ο πρώτος δήμος στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί έντονα τα social media» και αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο.
«Έχει αλλάξει η τεχνική του marketing» ανέφερε σχετικά και επανέλαβε την πάγια άποψη του ότι «το σημαντικότερο είναι να παρέχει ο προορισμός αξιόπιστες και σύγχρονες υπηρεσίες, οι οποίες θα πρέπει να βελτιώνονται συνεχώς», μιας και ο τουρισμός «είναι άκρως ανταγωνιστικό προϊόν».
Επιπλέον, εξέφρασε την άποψη ότι θα πρέπει – εκτός από τον δήμο – να υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον και από τους ίδιους τους επαγγελματίες του τουρισμού να συμμετέχουν στις εκθέσεις, κάτι που μέχρι στιγμής δεν συμβαίνει, σύμφωνα με τον κ. Λιανό. «Φυσικά είναι θετικό οπουδήποτε διαφημίζεται ένας προορισμός, αλλά θέλω να αναδείξω ότι και οι επιχειρηματίες πρέπει να συμμετέχουν ενεργά. Οι επιχειρηματίες κινούν το νήμα» επισήμανε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, κάνοντας γνωστό ότι θα υπάρξει φυσική εκπροσώπηση της Νάξου στις εκθέσεις του Μιλάνου και του Παρισιού, αλλά και στη Σουηδία.
Δεν παρέλειψε, επίσης, να ευχαριστήσει τους επαγγελματίες του νησιού και τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό φορείς για τη δωρεάν προσφορά υπηρεσιών μεταφοράς, διαμονής και σίτισης όποτε τους ζητηθεί από τον δήμο (π.χ. στην περίπτωση φιλοξενίας δημοσιογραφικών αποστολών).
{youtube}dNnYi_81rSE{/youtube}