Νάξος – Δημοτικό Συμβούλιο: Κατεπείγουσα συνεδρίαση …μέσω email ή fax

δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
Newsroom
09/07/2020 02:03
 
 
 

 

Με έναν πρωτόγνωρο τρόπο θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων την Πέμπτη 9 Ιουλίου.

Η συνεδρίαση, για πρώτη φορά στα χρονικά, θα γίνει μέσω email ή fax!

Τα θέματα που θα …«συζητηθούν» είναι:

1.Καθορισμός αριθμού μαθητευόμενων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑ.Λ., Μαθητεία Ι.Ε.Κ.) για απασχόληση στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κατά την περίοδο 2020-2021.

2. Υποβολή αιτημάτων εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων για συμμετοχή στο Πρόγραμμα «Εκπόνηση Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων – ΤΠΣ».

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Φώτης Μαυρομάτης στην πρόσκληση, η συνεδρίαση κρίνεται κατεπείγουσα καθότι η καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στα παραπάνω προγράμματα είναι η 10η Ιουλίου 2020.

Η ώρα έναρξης του συμβουλίου έχει οριστεί στις 11:00 και η λήξη στις 13:00.

Πώς θα γίνει η δια περιφοράς λήψη απόφασης – Οδηγίες για τους δημοτικούς συμβούλους

1. Για τη δια περιφοράς λήψη απόφασης απαιτείται η συμμετοχή τουλάχιστον του 2/3 των μελών του συλλογικού οργάνου.

2. Εκδίδεται η πρόσκληση συνεδρίασης με τα θέματα ημερήσιας διάταξης που αποστέλλεται στα μέλη τρεις (3) τουλάχιστον πλήρεις ημέρες πριν την συνεδρίαση. Στην πρόσκληση αναγράφονται ημέρα και ώρα έναρξης και λήξης της συνεδρίασης, τα θέματα ημερήσιας διάταξης και ο τρόπος διεξαγωγής της. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις, η πρόσκληση αυτή μπορεί να επιδοθεί ή να γνωστοποιηθεί την ημέρα της συνεδρίασης. Στην πρόσκληση πρέπει να αναφέρεται ο λόγος για τον οποίο η συνεδρίαση έχει κατεπείγοντα χαρακτήρα. Πριν από τη συζήτηση το συμβούλιο αποφαίνεται για το κατεπείγον των θεμάτων.

3. Μαζί με την πρόσκληση ή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αποστέλλονται οι εισηγήσεις των θεμάτων για τα οποία θα ληφθεί απόφαση.

4. Τα συμμετέχοντα στο όργανο μέλη έχουν δικαίωμα να αποστείλουν με email την ψήφο τους επί κάθε θέματος που περιλαμβάνεται στην ημερήσια διάταξη, το αργότερο μέχρι δύο (2) ώρες μετά την ώρα σύγκλησης του συμβουλίου, όπως αυτή αναγράφεται στην πρόσκληση. Η ψήφος του κάθε μέλους (ναι, όχι, λευκό, παρών) θα αποστέλλεται στο email του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου (gxatz@naxos.gov.gr).

5. Συμμετέχοντα (παρόντα) στη συνεδρίαση θεωρούνται τα μέλη που έχουν αποστείλει την ψήφο τους μέχρι την ώρα που καθορίζεται ανωτέρω, δηλαδή μέχρι την πάροδο δύο (2) ωρών από την ώρα σύγκλησης του συμβουλίου, όπως αυτή αναγράφεται στην πρόσκληση κάθε συνεδρίασης. Τα μέλη που δεν θα αποστείλουν ψήφο μέχρι την ώρα αυτή θεωρούνται μη συμμετέχοντα (απόντα).

6. Μέλη που δεν διαθέτουν email μπορούν, εντός του ίδιου ως άνω χρονικού διαστήματος, να ενημερώνουν για την ψήφο τους το Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου με τηλεομοιοτυπία (fax) στον αριθμό 2285360148.

7. Είναι προφανές ότι στις δια περιφοράς συνεδριάσεις, τα στάδια της συζήτησης, πρωτολογίας και δευτερολογίας παραλείπονται αφού η συνεδρίαση δεν γίνεται με τη συνήθη διαδικασία και δεν υπάρχει φυσική παρουσία.

8. Οι αποφάσεις που θα ληφθούν με την δια περιφοράς διαδικασία θα ανακοινωθούν από τον Πρόεδρο του συλλογικού οργάνου στην πρώτη συνεδρίαση μετά τη λήξη των μέτρων αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.

9. Κάθε μέλος του συλλογικού οργάνου μπορεί να ζητά περαιτέρω στοιχεία επί των εισηγήσεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες ή τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

(Visited 519 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*