Την παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας και παντός αρμοδίου προκειμένου η Blue Star Ferries να τους «απεγκλωβίσει» από τον 6ήμερο αποκλεισμό τους, ζητούν οι κάτοικοι της Ηρακλειάς, της Σχοινούσας, του Κουφονησίου και της Αμοργού, οι οποίοι θα κάνουν να δουν πλοίο στα νησιά τους σχεδόν μια ολόκληρη εβδομάδα, καθώς το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο είναι για τις 10 Ιανουαρίου!
«Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι» για τους κατοίκους αλλά και τους εκπαιδευτικούς των προαναφερόμενων νησιών, τα οποία είναι πλέον «έρμαια» μιας απαράδεκτης πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επιβατών.
«Απαιτούμε την άμεση δρομολόγηση δεύτερου πλοίου μετά την άρση του απαγορευτικού, καθώς δεν είναι δυνατόν εν έτει 2020 μια εταιρεία να ταλαιπωρεί το επιβατικό κοινό, ν’ αποκλείει νησιά και να μην είναι σε θέση να εξυπηρετήσει επαρκώς τη συγκεκριμένη γραμμή παρ’ όλο που επιδοτείται» αναφέρουν χαρακτηριστικά στην διαμαρτυρία τους, το πλήρες περιεχόμενο της οποίας έχει ως εξής:
Με το παρόν μήνυμα μας, θα θέλαμε να εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας, αλλά και την αγανάκτησή μας προς την Blue Star Ferries, ζητώντας ταυτόχρονα και την παρέμβαση αφενός του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και παντός αρμοδίου για την πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας, μετά την άρση του απαγορευτικού διάρκειας 3 ημερών αναφορικά με την άγονη γραμμή των Μικρών Κυκλάδων και της Αμοργού.
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο για Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα Αμοργού θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 10/01/2020, παρόλο που το απαγορευτικό θα αρθεί αύριο στις 10:00 σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας και το προηγούμενο ήταν το Σάββατο 04/01/2020, δηλαδή 6ήμερος αποκλεισμός αυτών των νησιών από τον Πειραιά και μάλιστα σε γραμμή επιδοτούμενη και χωρίς μέριμνα της εταιρείας για τους επιβάτες.
Επίσης, στο αυριανό δρομολόγιο των 17:30 για Πάρο-Νάξο-Δονούσα-Αιγιάλη-Αστυπάλαια ήδη οι θέσεις για τα οχήματα έχουν εξαντληθεί, ενώ οι επιβάτες χωρίς οχήματα καλούνται να δώσουν μάχη προκειμένου να καταφέρουν να βρουν μια θέση, έστω στο κατάρτι, στις σκάλες ή στο φουγάρο του πλοίου για να ζεσταίνονται, αφού καμπίνες δεν υπάρχουν και οι υπόλοιπες θέσεις έχουν σήμερα σχεδόν εξαντληθεί. Κάτι που, όπως καταλαβαίνετε, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για την επικρατούσα κατάσταση αύριο μες στο πλοίο, παρόλο που τα εισιτήρια ακρίβυναν, σε αντίθεση με το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας, η οποία για πολλοστή φορά ταλαιπωρεί τους επιβάτες των προαναφερόμενων νησιών.
Ρωτάμε κάθε αρμόδιο πώς θα καταφέρουν με όλο αυτή την κατάσταση να φθάσουν στον προορισμό τους οι επιβάτες των Μικρών Κυκλάδων, που πολλοί εξ αυτών έχουν αυτοκίνητα, αφού ακόμη και μέσω Νάξου δεν χωρούν στον ηρωϊκό «Σκοπελίτη», διότι χωρά 11 οχήματα και σε περίπτωση μεταφοράς κάποιας νταλίκας από Νάξο, ακόμη λιγότερα και το κόστος είναι μεγάλο.
Ακόμη, οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι πώς θα μεταβούν σε αυτά τα νησιά; Μήπως με κανό ή μήπως θεωρούν οι αρμόδιοι ότι πρέπει να πάρουν αναγκαστικά άδεια, να χάσουν χρήματα και να δημιουργηθεί πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων;
Επιπλέον, πώς θα εφοδιαστούν τα νησιά αυτά με είδη πρώτης ανάγκης που προμηθεύονται κατευθείαν από τον Πειραιά;
Γνωρίζουν ο κύριος Υπουργός, αλλά και οι αρμόδιοι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει εγκλωβίσει τους επιβάτες αυτών των νησιών, οι οποίοι πληρώνουν και ξενοδοχείο από την τσέπη τους μέχρι να δοθεί μια λύση;
Με ποιο δικαίωμα αποφάσισε η Blue Star Ferries τον αποκλεισμό αυτών των νησιών παρόλο που το απαγορευτικό θα αρθεί;
Απαιτούμε την άμεση δρομολόγηση δεύτερου πλοίου μετά την άρση του απαγορευτικού, καθώς δεν είναι δυνατόν εν έτει 2020 μια εταιρεία να ταλαιπωρεί το επιβατικό κοινό, ν’ αποκλείει νησιά και να μην είναι σε θέση να εξυπηρετήσει επαρκώς τη συγκεκριμένη γραμμή παρόλο που επιδοτείται.