Στο φουλ» βάζει τις μηχανές η Hellenic Seaways (HSW) ενόψει της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού.
Η εταιρεία εμφανίζεται αποφασισμένη να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των εκδρομέων του Αυγούστου και όχι μόνο, επιστρατεύοντας ακόμη πιο δυναμικές προσφορές.
Όπως λέει στο mononews.gr ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, Αριστείδης Κατσαΐτης, έχουν σχεδιαστεί ειδικά πακέτα προσφορών για το επόμενο διάστημα, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων επιβατών και την περαιτέρω αύξηση της πληρότητας των πλοίων της HSW, η οποία ήδη φθάνει στο 80{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} με 90{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} στα περισσότερα δρομολόγια.
Ειδικά για την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου προσφέρεται έκπτωση 50{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} σε οχήματα και επιβάτες που θα μετακινηθούν στα νησιά των Κυκλάδων ενώ εκπτώσεις έχουν προγραμματισθεί και για μετά τις 28 Αυγούστου, με στόχους τους εκδρομείς του Σεπτεμβρίου αλλά και όσους επιστρέφουν από τις διακοπές του Αυγούστου.
Συγκεκριμένα, για όσους ταξιδέψουν με τα πλοία Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος στην «Παροναξία», τα εισιτήρια για τους επιβάτες θα είναι μειωμένα κατά 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και για τα οχήματα κατά 50{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.
Οι παραπάνω προσφορές θα τρέξουν παράλληλα με τις υπόλοιπες προωθητικές ενέργειες της εταιρείας, όπως π.χ. η έκπτωση 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} που παρέχει στα εισιτήρια για την Μυτιλήνη και την Χίο σε όσους επιβάτες μείνουν στα ξενοδοχεία των νησιών αυτών πάνω από τέσσερις μέρες.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ο ανταγωνισμός δεν πρόκειται να καθίσει με σταυρωμένα χέρια, αλλά θα σηκώσει το γάντι και θα απαντήσει με ανάλογο τρόπο.
Ήδη, η εταιρεία Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στο πλαίσιο των 15 χρόνων παρουσίας της προσφέρει εισιτήρια από 15 ευρώ για την Παροναξία.
Η πολιτική των προσφορών, υπογραμμίζουν οι ίδιοι, είναι μονόδρομος για την αναθέρμανση της ζήτησης και την τόνωση των εσόδων, σε μια αγορά που χάσει σημαντικό έδαφος στη διάρκεια της κρίσης.
Υπολογίζεται ότι από το 2009 έως το 2016, η επιβατική κίνηση στην ακτοπλοϊα έχει μειωθεί κατά 37{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} λογω της πτώσης του εσωτερικού τουρισμού.
«Υπάρχει πρόβλημα με τον εσωτερικό τουρισμό. Και για αυτό προσπαθούμε μέσα από χαμηλές τιμές να διευκολύνουμε τον Έλληνα να πάει διακοπές», επισημαίνει ο κ. Κατσαΐτης.
Να σημειωθεί πως «σύμμαχος» των ακτοπλόων είναι οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου. Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά εάν ο «μαύρος χρυσός» δεν ήταν στα σημερινά επίπεδα που να επιτρέπουν τέτοια τιμολογιακή πολιτική.
«Κερδίζουμε έδαφος στην Παροναξία»
Στο μεταξύ, ικανοποιημένη δηλώνει η διοίκηση της HSW για την πορεία της γραμμής Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη που εγκαινίασε στις αρχές του καλοκαιριού.
Σύμφωνα με τον κ. Κατσαΐτη, τα πρώτα δείγματα είναι πολύ θετικά με την εταιρεία να κερδίζει έδαφος τόσο σε επίπεδο οχημάτων όσο και επιβατών. Τονίζει μάλιστα πως τις επόμενες μέρες αναμένεται περαιτέρω αύξηση της πληρότητας του Νήσος Σάμος που εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
«Πιστεύουμε πολύ σε αυτή την γραμμή. Έχουμε κάνει μεγάλη διαφήμιση ενώ κάνουμε και ένα διαγωνισμό με δώρο ένα αυτοκίνητο. Επειδή είναι ένα καινούργιο δρομολόγιο και σε ώρα διαφορετική από τα υπόλοιπα, θέλει χρόνο για να αποδώσει», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Να σημειωθεί πως η HSW επέστρεψε στην πιο δημοφιλή γραμμή των Κυκλάδων (περίπου 1,8 εκατ. επιβάτες μετακινούνται σε ετήσια βάση), ύστερα από πολλά χρόνια απουσίας και παρά τους ισχυρούς αντιπάλους στοχεύει στην κατάκτηση μεριδίου της τάξης του 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 350.000 με 400.000 επιβάτες.