Πρώτα είχαμε την αισχρή δυσφήμιση από τον διαχωρισμό των νησιών μας σε τρεις ζώνες ως προς την επικινδυνότητά τους απέναντι στον Covid-19, έπειτα την ανεκδιήγητη δήλωση του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού ότι καθώς επιλέγει τις διακοπές με την οικογένειά του σε ερημονήσια δεν υπάρχει ο κίνδυνος να είναι σε ένα ξενοδοχείο, να περιμένουν στην ουρά στο μπουφέ και να κινδυνεύουν, και τώρα την χαριστική βολή για τον τουρισμό και τα νησιά μας από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, ο οποίος, κατά την πρόσφατη εκδήλωση στην Αίγλη Ζαππείου εγκαινιάζοντας την τουριστική καμπάνια της χώρας μας, δήλωσε ότι «το καλοκαίρι είναι μία κατάσταση που μπορεί κανείς να βιώσει χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφθεί την Ελλάδα!»
Σε μία περίοδο όπου η Κυβέρνηση θα έπρεπε να κάνει τα πάντα για να έρθουν τουρίστες στην Ελλάδα, για να βιώσουν το ελληνικό καλοκαίρι, τον ελληνικό ήλιο, την ελληνική θάλασσα, τα ελληνικά νησιά, τις ελληνικές ομορφιές, την ελληνική φιλοξενία, την ελληνική κουζίνα, με τα ελληνικά δεδομένα, ακούμε τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να επικροτεί και να υιοθετεί το σλόγκαν της επίσημης πλέον διαφημιστικής καμπάνιας της χώρας μας για το 2020 επαναλαμβάνοντας ότι «το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία αντίληψη που μπορεί κανείς να τη βιώσει από οπουδήποτε!»
Έχει νόημα να λέει ο Πρωθυπουργός ελάτε στην Ελλάδα να ζήσετε το καλοκαίρι αλλά κι αν δεν έρθετε δεν πειράζει, θα το ζήσετε από εκεί που είσαστε; Ειδικά φέτος που έχουμε τόσο ανάγκη τον τουρισμό και δει στα νησιά μας;
Αντί να σπαταληθούν, μέσω της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης σε ιδιωτική εταιρεία, 32 εκατομμύρια ευρώ για μία τουριστική καμπάνια και ένα διαφημιστικό σποτ που περισσότερο συγχύζουν παρά παρακινούν τους τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα μας, θα έπρεπε αυτά τα χρήματα να δίνονταν ως επιπλέον voucher για να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός μας.
Τομέας Νησιωτικότητας ΜέΡΑ25
Υγιή, βιώσιμα και αυτάρκη νησιά 365 μέρες τον χρόνο!
Νησιώτες – ενεργοί πολίτες 365 μέρες τον χρόνο!