Το 2ο Γυμνάσιο Νάξου προτείνει έναν online πολιτιστικό περίπατο

Newsroom
13/04/2020 00:16
 
 
 

 

«Ήρθαν οι διακοπές του Πάσχα, και συνεχίζουμε να «Μένουμε Σπίτι» λένε οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάξου και προτείνουν σε όλους να ξεκινήσουν μια ενδιαφέρουσα διαδικτυακή πολιτιστική περιήγηση.

«Τα εξ αποστάσεως μαθήματα του σχολείου ξεκινούν πάλι στις 27 Απριλίου. Ώρα, λοιπόν, να ξεκινήσουμε μία ενδιαφέρουσα πολιτιστική περιήγηση. Μένουμε σπίτι και πάμε Μουσείο… Ευκαιρία αυτές τις μέρες, να κάνουμε ψηφιακή επίσκεψη σε γνωστά μουσεία της Αθήνας και να πάρουμε μέρος στις δραστηριότητες που μας προτείνουν» σημειώνουν.

Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάξου συγκεκριμένα, προτείνουν ψηφιακή επίσκεψη:

1. Στο Μουσείο Ακρόπολης

Βλέπουμε το – Εκπαιδευτικό Υλικό – Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα

Παίζουμε το διαδραστικό παιχνίδι –Χρωμάτισε την πεπλοφόρο

Βλέπουμε το – Εκπαιδευτικό Αποθετήριο

Κάνουμε – Εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη

2. Στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Βλέπουμε – Εκπαιδευτικό Υλικό

3. Στην Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου

Παίζουμε – Διαδραστικά παιχνίδια

4. Στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

Παίζουμε Διαδραστικά παιχνίδια

5. Στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία

Κάνουμε – Εικονική Περιήγηση στην Αθήνα του 1842

Παίζουμε με το –Διαδραστικό Χρονολόγιο Αθηνών

Γνωρίζουμε τους – Αρχιτέκτονες των νεοκλασικών κτιρίων της Αθήνας και  τα έργα τους.

Συνεχίζουμε το περίπατό μας…

Μένουμε σπίτι και πάμε Βιβλιοθήκη!

Στάση στην Εθνική Βιβλιοθήκη Ελλάδος

Εκεί κάνουμε εγγραφή στο ηλεκτρονικό αναγνωστήριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδος

Η τελευταία μας στάση…

Μένουμε σπίτι και πάμε σινεμά

Θα δούμε Online Cinema με το  Φεστιβάλ Ολυμπίας  με την Παιδική και Νεανική Ταινιοθήκη του Νεανικού Πλάνου. Δυο φορές  την ημέρα 11:00 π.μ. και 6:00 μ.μ προβάλλουν δωρεάν online ποιοτικές ταινίες για παιδιά και νέους.

Όλα αυτά από το σπίτι μας.

Καλή διασκέδαση!

(Visited 234 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*