Παρουσίασε πρόταση για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη διημερίδα του Δικτύου για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη της Νάξου
Ετικέτα: DMMO
Υπογράφηκε η σύμβαση για τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Πάρο
Ο Δήμος Πάρου προχωρά στη σύσταση DMMO με στόχο τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και τη διεθνή ενίσχυση της ταυτότητας του
Περιοδεία Όλγας Κεφαλογιάννη σε Σαντορίνη, Σίκινο, Φολέγανδρο και Ανάφη για βιώσιμο τουρισμό
Με αφορμή τη σύσταση DMMO, η Υπουργός Τουρισμού επισκέφθηκε Κυκλαδικά νησιά, ανέδειξε την πολιτιστική ταυτότητα και συζήτησε για τη
Η Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης για βιώσιμο τουρισμό σε Σίκινο, Φολέγανδρο και Ανάφη
Ο πρόεδρος Αντώνης Παγώνης συμμετείχε σε επίσκεψη στα μικρά κυκλαδονήσια, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για DMMO και βιώσιμη τουριστική
Κατερίνα Μονογυιού: Επισκέψεις σε Μύκονο, Σαντορίνη και Νάξο για Υγεία, Δικαιοσύνη και Τουρισμό
Η Βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποίησε περιοδεία σε τρία νησιά, συμμετέχοντας σε δράσεις που ενισχύουν τις βασικές υποδομές και
Η Όλγα Κεφαλογιάννη από τη Σαντορίνη στο Συνέδριο της ΠΟΞ: «Ο τουρισμός στηρίζει την Ελλάδα – Ώρα για βιώσιμη ανάπτυξη» (video)
Στρατηγική ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού παρουσίασε η Υπουργός Τουρισμού στο συνέδριο της ΠΟΞ – Μνημόνιο συνεργασίας για τη δημιουργία



















