Συνεχίζεται η προσπάθεια διεθνούς προβολής των νησιών του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, αυτή τη φορά βάζοντας στο επίκεντρο τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Στο πλαίσιο ενημερωτικών συναντήσεων του Δήμου με επιλεγμένους δημοσιογράφους του εξωτερικού, η Νάξος «φιγουράρει» στην ετήσια καθιερωμένη «πράσινη» λίστα του Ισπανόφωνου National Geographic, η οποία περιλαμβάνει ελληνικούς προορισμούς με κριτήριο τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν για την ανάδειξη βιώσιμών και ειδικών μορφών τουρισμού.
Στην ταξιδιωτική ιστοσελίδα του National Geographic, την οποία διαβάζουν ανελλιπώς εκατομμύρια αναγνώστες από την Ευρώπη και την Αμερική, η Νάξος αναδεικνύεται φέτος ως ένα από τα τρία ελληνικά νησιά «που θέλουν να είναι ελεύθερα». Όπως αναφέρει το άρθρο, ο Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων έχει κάνει σαφή την πρόθεση του να στραφεί προς τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως την πεζοπορία και την ποδηλασία.
Σύμφωνα και με σχετικό δελτίο Τύπου του Δήμου, «το νησί της Αριάδνης είναι ευλογημένο με μία εντυπωσιακή ακτογραμμή, εύφορες και φωτεινές κοιλάδες, ιστορικά μνημεία και ένα “μυθικό” βουνό, το όρος Ζας». Με τους κατάλληλους χειρισμούς, η είδηση αναδημοσιεύθηκε από τον ελληνικό Τύπο, προκαλώντας διψήφιο αριθμό δημοσιευμάτων και προβάλλοντας τον προορισμό στα σημαντικότερα ΜΜΕ τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας.
Παράλληλα, το Σάββατο 9 Ιουλίου ολοκληρώθηκε δημοσιογραφική αποστολή από τη Βραζιλία μετά από πρόσκληση του Δήμου. Στόχος της επίσκεψης ήταν η συλλογή υλικού σχετικά με την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά του νησιού, τους γραφικούς οικισμούς, τα τοπικά προϊόντα, την εντυπωσιακή ακτογραμμή και το εύρος δραστηριοτήτων. Οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι και φωτογράφοι συνεργάζονται με τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά ΜΜΕ της Βραζιλίας (UOL.com.br και ig.com.br), καθένα εκ των οποίων διαθέτει τουλάχιστον 25 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα και επισκέψεις ιστοσελίδας που ξεπερνάνε το μισό δισεκατομμύριο.
Ο Δήμος ευχαριστεί τους επαγγελματίες για την στήριξη τους στις δράσεις προβολής, με τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού Βαγγέλη Κατσαρά να τονίζει από την πλευρά του: «Προμηνύεται μία τουριστική σεζόν με πολύ καλές επιδόσεις, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για στόχευση σε επισκέπτες με ειδικά ενδιαφέροντα και άνοιγμα σε νέες αγορές ενδιαφέροντος».