Ψηφιακό υλικό για 4 νησιά των Κυκλάδων θα «εκπαιδεύσει» Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

Newsroom
04/02/2023 13:18
 
 
 

 

Στην προώθηση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου στη γερμανική αγορά, καθώς και στην εξειδικευμένη παρουσίαση τους στο ειδικό κοινό των στελεχών πωλήσεων (retailers) των ταξιδιωτικών γραφείων αποσκοπεί η συνεργασία της Περιφέρειας με τον οργανισμό FVW Akademie.

Η συνεργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία ψηφιακού θεματικού εκπαιδευτικού υλικού για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα και τη διάθεση του σε χιλιάδες retailers μέσω της πλατφόρμας eLearning της FVW Akademie.

Σκοπός αυτής της Β2Β δράσης είναι η παρουσίαση θεματικών, πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα, ώστε οι retailers να γίνουν πρεσβευτές και των εναλλακτικών μορφών του τουριστικού προϊόντος των νησιών. Η FVW Akademie αποτελεί το κομμάτι εκπαίδευσης του ομίλου ενημέρωσης FVW Medien, ο οποίος δραστηριοποιείται στη γερμανική τουριστική αγορά από το 1967. Η πλατφόρμα υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές ανάγκες για περισσότερα από 10.000 εγγεγραμμένα στελέχη πωλήσεων, οι οποίοι και ανατρέχουν στην online πλατφόρμα για να παραμείνουν ενήμεροι στα σύγχρονα τουριστικά προϊόντα.

Το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου απαρτίζεται από πέντε θεματικές ενότητες για τα Δωδεκάνησα και πέντε για τις Κυκλάδες.

Για τις Κυκλάδες, στην πρώτη φάση της εκπαιδευτικής δράσης παρουσιάζονται τα νησιά Νάξος, Πάρος, Μήλος και Αντίπαρος μέσα από την εκπαιδευτική ενότητα με τίτλο «An island world to discover”, η οποία περιέχει πέντε θεματικές:

  • “Paros: A paradise for sports enthusiasts”,
  • “Milos: The island of colors”,
  • “Naxos: The wild green island”,
  • “Naxos: A poem for wanderers” και
  • “Antiparos: Beautiful little sister with a big cave”.

Για τα Δωδεκάνησα, στην πρώτη φάση της εκπαιδευτικής δράσης παρουσιάζονται η Ρόδος και η Κως, μέσα από την εκπαιδευτική ενότητα με τίτλο “More than just beach life”, η οποία περιέχει πέντε θεματικές:

  • “Rhodes is made for couples and families”,
  • “Rhodes: the healthy gourmet island”,
  • “Unforgettable outdoor experiences in Rhodes”,
  • “The delicious cuisine of Kos” και
  • “Kos is a playground for active people”.

Τα στελέχη των πωλήσεων, αφού μελετήσουν το υλικό και συμμετάσχουν με επιτυχία σε online εξέταση, θα πιστοποιήσουν με ειδική βεβαίωση τις γνώσεις στις συγκεκριμένες θεματικές ενότητες.

Η δράση εντάσσεται στο γενικότερο πρόγραμμα Β2Β προώθησης που απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων ταξιδιωτικών γραφείων στις μεγάλες τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν να νησιά μας.

(Visited 124 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*