Στην 32η Philoxenia, τη μεγαλύτερη και πληρέστερη έκθεση τουρισμού, χτυπά φέτος η «καρδιά» της τουριστικής Ελλάδας.
Καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου, ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα δώσουν δυναμικό «παρών» στη φετινή διοργάνωση, την οποία στηρίζουν ο ΕΟΤ και οι σημαντικότεροι φορείς τουρισμού.
Η Philoxenia πραγματοποιείται από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη σημαντική έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.
Η 32η Philoxenia γίνεται φέτος ο απόλυτος προορισμός για τον κλάδο, με έμφαση στην αναβάθμιση του επαγγελματικού της χαρακτήρα. Μάλιστα προς αυτή την κατεύθυνση βελτιώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», στο πλαίσιο του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό, με προγραμματισμένες συναντήσεις με τους εκθέτες.
Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα παρουσιαστούν πολλοί προορισμοί και θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί. Το συνέδριο εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου ένας τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής.
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν τα «Philoxenia Happenings», μια σειρά ειδικών εκδηλώσεων των συμμετεχόντων, κατά τη διάρκεια των οποίων θα διοργανώνονται μικρές γιορτές για την πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων.
Επίσης η ΔΕΘ-Helexpo, έχοντας αντιληφθεί τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό, θα διοργανώσει στη φετινή Philoxenia σεμινάριο με θέμα: «Εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα: (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».
Σημειώνεται ότι η Κίνα θα είναι η τιμώμενη χώρα στην 82η ΔΕΘ.
Στη Philoxenia 2016 ο επαγγελματίας του τουρισμού θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις νέες τάσεις του κλάδου και να εκπαιδευτεί μέσω των σεμιναρίων της Google και της δράσης Grow Greek Tourism Online, αλλά και των παρουσιάσεων του Study in Thessaloniki, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του περιπτέρου 13.
Πηγή: protothema.gr