Νότιο Αιγαίο: Υπηρεσία που θα διαχειρίζεται τα παράπονα των τουριστών

rodos paralia
admin
05/11/2016 12:24
 
 
 

Σκοπός, να προστατεύσει την τουριστική εικόνα της περιοχής.

Στην προσπάθεια αυτή δίνεται ιδιαίτερη σημασία τόσο από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου όσο και από τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων του τόπου, επειδή θεωρούν ότι έτσι θα αντιμετωπιστούν πολλά από τα κακώς κείμενα που υπάρχουν και ότι με τις έγκαιρες παρεμβάσεις που θα υπάρχουν θα αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής.

Ήδη έχει ανατεθεί η σύνταξη μελέτης για τη δομή αυτή και το αρχικό πλαίσιο παρουσιάστηκε σε φορείς της Ρόδου, με σκοπό να ξεκινήσει η διαβούλευση για τη διαμόρφωση της τελικής πρότασης.

Πιλοτικά από τη Ρόδο

Σημειώνεται ότι όταν θα λειτουργήσει η υπηρεσία, κάτι το οποίο είναι πιθανό να γίνει μέσα στο 2017, θα αφορά πιλοτικά το νησί της Ρόδου και στη συνέχεια θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από τον οικονομολόγο Αυγερινό Αυγερινού και τη δικηγόρο Μαρία Θεοδώρου και ανέδειξε σημαντικά στοιχεία για τα παράπονα που καταγράφουν οι επισκέπτες της Ρόδου στις διακοπές τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Αυγερινού, στην ιστοσελίδα του trip advisor υπάρχουν περίπου 3.780 αρνητικά σχόλια που τα περισσότερα αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών και τη συμπεριφορά των υπαλλήλων και των επιχειρηματιών.

Το μεγαλύτερο μέρος των παραπόνων εντοπίζεται στην πόλη της Ρόδου, στο Φαληράκι, και στη Λίνδο.

Τα καταλύματα έχουν τα περισσότερα αρνητικά σχόλια και ακολουθούν τα εστιατόρια, τα μπαρ και στη συνέχεια έρχονται τα υπόλοιπα.

«Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα είναι ότι υπάρχει απόλυτη ανάγκη να γίνει μία συντονισμένη προσπάθεια ανάπτυξης των σχέσεων με τους επισκέπτες.

Να γίνει μία μείωση των αρνητικών σχολίων και των αρνητικών εμπειριών, των τουριστών και μία βελτίωση στην εικόνα του προορισμού μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών» δήλωσε και πρόσθεσε ότι η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου στην προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος προτείνει αυτή τη δομή «We care-south Aegean islands» που θα βοηθήσει πολύ στον έλεγχο και την επίλυση των παραπόνων των επισκεπτών και στην αποτροπή των αρνητικών δημόσιων σχολίων που είναι ιδιαίτερα επιβλαβή στην εικόνα του προορισμού.

H υπηρεσία που θα γίνει προτείνεται να διοικείται από ένα εννιαμελές όργανο ενώ θα υπάρχει και μια ομάδα διαχείρισης των παραπόνων η οποία θα διαχειρίζεται και ιστοσελίδα στην οποία θα μπορεί κάποιος να κάνει τις καταγγελίες του.

Επίσης προτείνεται να δημιουργηθούν τρία γραφεία εξυπηρέτησης των επισκεπτών για τη Ρόδο με την προοπτική να επεκταθεί και στα υπόλοιπα νησιά της περιφέρειας.

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Αυγερινού «σε ότι αφορά την ιστοσελίδα θα υπάρχει ενημέρωση σε έξι γλώσσες. Σε μία ειδικά διαμορφωμένη φόρμα ο κάθε θιγόμενος θα μπορεί να καταθέσει επώνυμα τη θετική ή την αρνητική του, εμπειρία και μετά αφού γίνει κατηγοριοποίηση θα υπάρχει μία απάντηση από τη δομή σε ότι πρόβλημα υπάρχει».

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

(Visited 20 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*