Το χρυσό βραβείο στην κατηγορία #Destination_Development /#Destination_Branding των Tourism Awards 2018 κατέκτησε η Σύρος, με το project του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης #DiscoverSyros.
Η τελετή απονομής των βραβείων Tourism Awards 2018 πραγματοποιήθηκε χθες στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, στην Αθήνα, υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ και σε αυτήν παρέστη ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Δομένικος Σαγκινέτος, ο οποίος και παρέλαβε το βραβείο.
Υπενθυμίζεται ότι η καινοτόμος καμπάνια #DiscoverSyros πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017, στο πλαίσιο των ενεργειών του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για τη δυναμική προβολή και προώθηση της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, με έμφαση σε τεχνολογίες internet και ψηφιακού μάρκετινγκ. Περιελάμβανε τη φιλοξενία μιας ομάδας 15 παγκοσμίως καταξιωμένων travel bloggers/writers και food bloggers, οι οποίοι επικεντρώθηκαν στην ανακάλυψη της μοναδικότητας της Σύρου και στην ανάδειξή της ως ενός εκ των κορυφαίων Social Travel Destinations.
Σε σχετική ανακοίνωση του, ο δήμος Σύρου-Ερμούπολης εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες καταρχήν, σε όλη την ομάδα που συμμετείχε στο συγκεκριμένο project και πρόβαλε παγκοσμίως τις ομορφιές του νησιού. Πιο συγκεκριμένα, ευχαρίστησε την Katherine Banks (travel writer/social media manager), η οποία εμπνεύστηκε και συντόνισε το project, τον Radu Risnoveanu (partner of Katherine Banks), τους Mark και Elizabeth Rudd (food bloggers), τον Jordan Simons (Vlogger), την Olivia Dejeu (Fashion/Travel/Lifestyle blogger), τον Simon Lewis (owner of TCS Digital Media), την Monica Suma (author/travel blogger), την Mihaela Popa (travel writer/blogger), τον Nathan Aguilera (food blogger), την Diana Miaus (travel writer/blogger), τον Chrisostomos Kamberis (travel photographer/writer), την Moran Regev (travel writer for Israel’s most popular website), τον Ioannis Bras (destination marketer) και την Τeresa Gomez (travel blogger/photographer).
Επίσης, ο δήμος ευχαρίστησε ιδιαιτέρως για την πολύτιμη αρωγή στην υλοποίηση και στήριξη αυτής της καμπάνιας τους φορείς, τους συλλόγους, τις επιχειρήσεις καθώς και τα μεμονωμένα άτομα ή τις ομάδες ατόμων, που συνέβαλαν σε αυτό και συγκεκριμένα:
*Tην ακτοπλοϊκή εταιρία Blue Star Ferries.
*Τα τουριστικά πρακτορεία Gaviotis Travel, Βασιλικός και Galera Travel.
*Τους Προσκόπους Σύρου – Περιφερειακή Εφορεία Κυκλάδων για την οργάνωση και πραγματοποίηση ενός παιχνιδιού πόλεως (City Game).
*Το Παραδοσιακό Εργαστήρι Σύρου Άρωμα Παράδοσης.
*Το Αρχονταρίκι της Μαρίτσας.
*Το Εργαστήριο Λουκουμιού Συκουτρής.
*Το Αποσταγματοποιείο του κ. Νίκου Μακρυωνίτη
*Τα ξενοδοχεία Blue Harmony Hotel, Hermes Hotel, Diogenis Hotel, Ventoura Studios & Apartments, Boutique Hotel Ploes, Boutique “Di mare” Hotel & Suites.
*Το νεανικό συγκρότημα λαϊκής μουσικής «Το μυστικό μπουζούκι» από το “Eν χορδαίς και οργάνοις”.
*Τους διοργανωτές του ΑnimaSyros Festival.
*Tα εστιατόρια Αλλού Γυαλού, aVentoura, Στην Ιθάκη του Αή.
*Τα café-bars Megaron, Suerte Syros.
Καταλήγοντας, η ανακοίνωση του δήμου Σύρου-Ερμούπολης επισημαίνει: «Η συγκεκριμένη εξαιρετική διάκριση για το νησί μας αποδεικνύει ότι η στρατηγική της Δημοτικής Αρχής για την προώθηση και προβολή της Σύρου, μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών ψηφιακού και Internet Marketing, με τη συνδρομή και συνεργασία επαγγελματιών του τουρισμού, εταιρειών, επιχειρηματιών, αλλά και τοπικών φορέων, αποδίδει καρπούς και ενισχύει το αποτύπωμα του νησιού μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη».