21 νησιωτικοί δήμοι και επιχειρηματίες του Νοτίου Αιγαίου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “ITB 2019” στο Βερολίνο

 
 
 

Έτοιμο να «κλέψει» τις εντυπώσεις σε μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις, τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο, είναι το Νότιο Αιγαίο.

Στο καλαίσθητο δικό της περίπτερο, το οποίο αποπνέει την αύρα της αυθεντικής νησιωτικής φιλοξενίας, η Περιφέρεια από τις 6 μέχρι τις 10 Μαρτίου θα προβάλλει 21 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, Ενώσεις Ξενοδόχων και επιχειρηματίες.
Κύριο μέλημα της Περιφέρειας η παρουσίαση των νησιών, με τρόπο που θα αναδεικνύεται η ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, καθενός ξεχωριστά: Άνδρος, Μήλος, Αντίπαρος, Ανάφη, Πάρος, Κύθνος, Ίος, Νάξος, Σέριφος, Αμοργός, Φολέγανδρος, Μύκονος, Σαντορίνη, Λέρος, Ρόδος, Λειψοί, Πάτμος, Κάρπαθος, Κως, Κάλυμνος και Αστυπάλαια θα αναδείξουν το πολυσχιδές τουριστικό προφίλ του Νοτίου Αιγαίου!
Η ITB Berlin, η οποία συγκεντρώνει την «αφρόκρεμα» της τουριστικής βιομηχανίας, προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης και σύναψης επαγγελματικών συμφωνιών με τους παγκόσμιους «παίκτες» και παράγοντες του τουριστικού κλάδου. Στην περσινή διοργάνωση συμμετείχαν 10.000 εκθέτες από 186 χώρες, ενώ οι επισκέπτες της έκθεσης έφθασαν στους 170.000 συνολικά!
Όπως σημειώνει η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, στην ΙΤΒ θα «αποκρυσταλλωθεί» η εικόνα της ζήτησης και των κρατήσεων έτσι ώστε να εφαρμοστούν στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης προς όφελος όλων των νησιών.
«Η ΙΤΒ αποτελεί από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού διεθνώς. Και δεν είναι απλά σημαντική, επειδή προσελκύει εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας απ’ όλο τον κόσμο, παρέχοντας την δυνατότητα σύναψης νέων συμφωνιών. Εδώ διαμορφώνονται οι τάσεις που ακολουθεί η τουριστική βιομηχανία. Εδώ θα σχηματίσουμε συγκεκριμένη εικόνα για τη ζήτηση από τη γερμανική και τις άλλες τουριστικές αγορές, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στις απαιτούμενες παρεμβάσεις, ανάλογα τις ανάγκες που τυχόν αναδειχθούν.
Προορισμοί της Περιφέρειάς μας, όπως η Ρόδος και η Κως είναι δημοφιλείς στη Γερμανία, με τις κρατήσεις να κινούνται ανοδικά. Τη δυναμική αυτή θα προσπαθήσουμε να την ενισχύσουμε και να τονώσουμε. Με στοχευμένες δράσεις, στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής και προώθησης που ακολουθούμε, θα φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς όφελος όλων των νησιών μας» δήλωσε σχετικά η κα Παπαβασιλείου.

(Visited 13 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*