“Happening Now in South Aegean #greeksummer”: Επιτυχής η διαφημιστική καμπάνια στα ψηφιακά μέσα

admin
13/10/2015 13:02
 
 
 

Η Γαλλία, η Γερμανία και η Αγγλία ήταν οι σημαντικότερες αγορές – στόχοι της εθνικής καμπάνιας “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer”, την οποία εφάρμοσε και εξειδίκευσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (σε συνεργασία με την Marketing Greece) με στόχο την αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.

Η τοπική καμπάνια – η οποία είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών του Νοτίου Αιγαίου – ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.

Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας (digital campaign), το οποίο περιλάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.

Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer”, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες.

 

«Μοιράσου το ελληνικό καλοκαίρι»

Μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, η καμπάνια παρουσίασε τις μοναδικές στιγμές που προσφέρουν τα νησιά, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι.

Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε περισσότερες από 7.000.000 θεάσεις συνολικά, αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό.

Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού: «Αποτελεσματική η προβολή»

«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και “έτρεξε” την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας» δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, συμπληρώνοντας ότι η προβολή των νησιών μέσα από τα social media και τα ψηφιακά μέσα συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στο να αυξηθούν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Η αύξηση αυτή καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο και μάλιστα σε αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα, όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλίας (χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια).

 

Τι περιλαμβάνει η καμπάνια του Νοτίου Αιγαίου

Αναλυτικότερα, η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νότιο Αιγαίο περιλαμβάνει:

– Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων.

– Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media, συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό/νησί.

– Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα (Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά).

– Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) .

– Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com

– Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο.

– Προώθηση Video, μέσω Youtube.

– Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram)

– Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.

 

 

 

 

 

 

(Visited 25 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*