Συνεχείς ελέγχους πραγματοποιούν στα τουριστικά καταλύματα οι ελεγκτές των αρμόδιων υπηρεσιών, επιβάλλοντας υψηλά πρόστιμα για τις εξής συνηθέστερες ελλείψεις:
Δεν βρέθηκαν αναρτημένα σε εμφανές σημείο του κοινόχρηστου χώρου υποδοχής του καταλύματος:
1. Το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας / Γνωστοποίηση.
2. Το Σήμα Πιστοποίησης “Health First”.
3. Η Καρτέλα Ενημέρωσης Πελάτη – Τιμοκατάλογος 2020 (χορηγείται από την Ομοσπονδία ΚΥΚΛΟΣ και τα Σωματεία της).
Δεν ήταν άμεσα διαθέσιμα στους ελεγκτές:
*η Βεβαίωση παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων.
*Το Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων COVID-19.
*Το πιστοποιητικό απεντόμωσης.
*Το τιμολόγιο αναγόμωσης πυροσβεστήρων.
*Οι Υπεύθυνες δηλώσεις προσωπικού (ότι έλαβε εκπαίδευση για τα επιμέρους πρωτόκολλα σύμφωνα με τα καθήκοντά του και τήρηση σχετικού αρχείου).
*Το έγγραφο ορισμού συντονιστή και υπευθύνου για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος του καταλύματος.
*Το “medical kit” που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο.
Δεν βρέθηκαν να υπάρχουν:
*Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του καταλύματος και στους κοινόχρηστους χώρους.
*Σήμανση προ της εισόδου στους επιμέρους κοινόχρηστους χώρους και έντυπη ενημέρωση στην υποδοχή.
*Ειδικό δοχείο απολύμανσης των key cards / κλειδιών δωματίων.
*Κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής (reception desk), προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης σε απόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης /κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση της ουράς με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.
*Εξοπλισμός προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια).
*Διαχωρισμός (σήμανση) περιοχών ακάθαρτων και καθαρών λινών.
One Comment