Πρωταθλητές στη Μεσόγειο τα ελληνικά ξενοδοχεία

admin
04/04/2016 10:21
 
 
 

Οι τουρίστες δηλώνουν περισσότερο ικανοποιημένοι στα ελληνικά ξενοδοχεία σε σχέση με τα καταλύματα άλλων ανταγωνιστικών χωρών της Μεσογείου, με τη χώρα μας να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία σε ένα σύνολο 7 προορισμών στη μεσαία κατηγορία των 3 αστέρων, ενώ στην υψηλότερη κατηγορία, αυτή των 5άστερων, πρωταθλήτρια αναδεικνύεται η Γαλλία.

Τα στοιχεία αφορούν το 2015 και βασίζονται στις αξιολογήσεις των πελατών ξενοδοχείων σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Γαλλία, Κροατία, Ισπανία και Ιταλία από το σύστημα της Review Pro, με βάση και τη σχετική επεξεργασία από το Sete Intelligence.

Στο γενικό σύνολο, η χώρα μας κατέχει την πρώτη θέση στο δείκτη ικανοποίησης με 84,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 83,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στο δείκτη σχέσης ποιότητας-τιμής η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 83,3{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, υστερώντας της Κύπρου (84,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}). Στον τομέα της εξυπηρέτησης η Ελλάδα βρίσκεται στη πρώτη θέση με 87{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με πολύ μικρή διαφορά 0,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στην εστίαση στην πρώτη θέση με 88,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} βρίσκεται η Κύπρος, με την Ελλάδα να βρίσκεται στη δεύτερη με 84,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, ενώ ακολουθεί η Τουρκία με 84,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Πάντως, ανά κατηγορία, η εικόνα διαφοροποιείται σημαντικά και η Ελλάδα έχει συγκριτικά βελτιωμένη θέση στις χαμηλότερες κατηγορίες και συγκριτικά χαμηλότερη στις υψηλότερες κατηγορίες.

Η κατηγορία των 5 αστέρων

Ειδικότερα, στα 5άστερα, τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} κατέχει η Γαλλία, ακολουθούμενη από την Κροατία με 90{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 88,9{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στην τέταρτη η Ισπανία με 88,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ελλάδα βρίσκεται στην πέμπτη θέση με 88,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Τουρκία με 86,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.
Στη σχέση ποιότητας-τιμής η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση ενώ στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος. Στον τομέα της εξυπηρέτησης η Κύπρος βρίσκεται στην πρώτη θέση με 92,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Γαλλία με 91,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ιταλία βρίσκεται στη τρίτη θέση με 91,3{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ακολουθούμενη από την Κροατία με ποσοστό 91{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ελλάδα βρίσκεται στην πέμπτη θέση με ποσοστό 89,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} έχοντας πολύ μικρή διαφορά με την Ισπανία (89,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}). Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Τουρκία με ποσοστό 87,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Στην εστίαση στην πρώτη θέση βρίσκεται η Γαλλία με ποσοστό 92,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στη δεύτερη η Κύπρος με ποσοστό 92,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Την τρίτη θέση κατέχει η Ισπανία (89,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}) με πολύ μικρή διαφορά από τις Κροατία και Ελλάδα με αντίστοιχα ποσοστά 89{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και 88,9{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στην τελευταία θέση βρίσκεται και πάλι η Τουρκία με ποσοστό 87,9{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Οι κατηγορίες των 4 και 3 αστέρων

Στην κατηγορία των 4 αστέρων, τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης κατέχει η Κροατία με 86{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 84,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στην τρίτη θέση η Ισπανία με 84,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 83,8{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και ακολουθούν Τουρκία (82,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}) και Γαλλία (81,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}).

Στη σχέση ποιότητας- τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος με ποσοστό 84,3{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, στη δεύτερη η Τουρκία με 82,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στην τρίτη η Κροατία με ποσοστό 81,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Ακολουθούν Ελλάδα (81,3{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}), Ισπανία, Ιταλία και τελευταία η Γαλλία.

Στον τομέα της εξυπηρέτησης, η Κύπρος βρίσκεται στην πρώτη θέση με 88{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ελλάδα με 86,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ισπανία βρίσκεται στην τρίτη θέση με 86{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ακολουθούμενη από την Κροατία με ποσοστό 85,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Τουρκία βρίσκεται πέμπτη και ακολουθείται από την Ιταλία, ενώ τελευταία είναι η Γαλλία με ποσοστό 82,8{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Σε αντίθεση με τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων η Γαλλία στην κατηγόρια εστίασης έχει την πιο χαμηλή βαθμολογία 47,8{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ενώ οι υπόλοιπες χώρες βρίσκονται πάνω από το 82{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους.

Στη σύγκριση των ξενοδοχείων με 3 αστέρια η εικόνα διαφοροποιείται σημαντικά. Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση έχοντας τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με ποσοστό 84,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και σημαντική διαφορά 2,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} από τη δεύτερη Κροατία (82{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}). Τρίτη είναι η Κύπρος και ακολουθούν Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία.

Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Τουρκία με ποσοστό 76,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Στη σχέση ποιότητας- τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται πάλι η Ελλάδα με ποσοστό 84,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στη δεύτερη η Κύπρος με οριακή διαφορά 0,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με ποσοστό 82,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στη τέταρτη η Ιταλία με ποσοστό 81,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Ακολουθούν Ισπανία, Κροατία και Γαλλία με 80,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, 79,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και 77{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} αντίστοιχα.

Στο τομέα της εξυπηρέτησης πρώτη βρίσκεται η Ελλάδα με ποσοστό 86,7{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και δεύτερη η Κύπρος 85,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 83,8{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στην τέταρτη η Ιταλία με ποσοστό 81,3{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Ακολουθούν Γαλλία, Κροατία και Τουρκία με 80,9{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, 80,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και 80,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} αντίστοιχα.

Στην κατηγορία της εστίασης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος με ποσοστό 86,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και στη δεύτερη θέση η Κροατία με ποσοστό 81,5{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Οι υπόλοιπες χώρες έχουν ποσοστό κάτω από 80{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Η Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση με ποσοστό 78,8{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} ακολουθούμενη από την Ιταλία και Ισπανία με ποσοστά 78,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και 78,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} αντίστοιχα. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Τουρκία και η Γαλλία με ποσοστά 76,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και 74,9{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}.

Πώς έκλεισε ο Φεβρουάριος

Με βάση τις αξιολογήσεις από 7.201 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 54.084 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών από το σύστημα της Review Pro, το Φεβρουάριο του 2016 ο δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα έκλεισε στο 85,2{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}, σημαντικά υψηλότερα από τον δείκτη των ανταγωνιστών (82,1{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}). Επίσης, είναι σημαντικό ότι και οι επιμέρους δείκτες όπως η σχέση ποιότητας τιμής, εξυπηρέτηση, δωμάτιο, φαγητό ποτό και καθαριότητα, κινούνται σε υψηλότερα ποσοστά στην Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές.

Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με το εντυπωσιακό ποσοστό 89,4{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και ακολουθούν οι Κυκλάδες με το επίσης εντυπωσιακό ποσοστό 88,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Επίσης, εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (88,6{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}) έχουν και οι πελάτες των ξενοδοχείων 5*.

Η Σαντορίνη, η Μύκονος, οι Κυκλάδες, η Κρήτη, η Χαλκιδική, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο υπερτερούν έναντι των ανταγωνιστικών τους προορισμών. Η Αθήνα υστερεί μόνο έναντι της Κωνσταντινούπολης και υπερτερεί στη σύγκριση με τη Ρώμη και τη Βαρκελώνη.

Η Θεσσαλονίκη έχει δείκτη ποιότητας 80{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} και υστερεί έναντι της Σμύρνης και της Μπολόνιας ενώ υστερεί έναντι της Μασσαλίας. Η Κύπρος υπερτερεί έναντι όλων των ανταγωνιστικών προορισμών εκτός Ελλάδος.

 

Πηγή: newmoney.gr

(Visited 32 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*