Σκληρή κριτική στη δημοτική αρχή ασκεί ο επιχειρηματίας κ. Νίκος Κουτελιέρης για το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου την Παρασκευή.
Ο κ. Κουτελιέρης εξαπολύει επίθεση τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Δημήτρη Λιανό ο οποίος όπως ισχυρίζεται “φέρνει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προς ψήφιση χωρίς να έχει ανάλογη μελέτη από ειδικό συγκοινωνιολόγο όπως ορίζει ο νόμος παίζοντας με τη φωτιά στην περίπτωση ατυχήματος λόγο αυτών των ρυθμίσεων“. Επίσης ο κ. Κουτελιέρης μεταξύ άλλων κάνει λόγο για αλλαγή των πρακτικών της απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για το θέμα, αλλά και για “προσπάθεια απόκρυψης της αποτυχίας των βασικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που κόστισαν στο δήμο 450.000 ευρώ“.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Κουτελιέρης από το 2013 πρωτοστάτησε στη σύσταση Επιτροπής ενάντια στο κυκλοφοριακό η οποία μάλιστα έχει προσφύγει και σε ένδικα μέσα.
Η ανακοίνωση του Νίκου Κουτελιέρη:
Χωρίς έλεγχο νομιμότητας ουσίας η εφαρμογή των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μόνο και μόνο για εξυπηρέτηση ημέτερων παρα την ταλαιπωρία εκατοντάδων πολιτών
Με μια απλή έγκριση επί των τυπικών διαδικασιών της πράξης του δημοτικού συμβουλίου και όχι επί της ουσίας της απόφασης εφάρμοσε ο Δήμος τις προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Με τεχνάσματα και πονηριές η δημοτική αρχή και με παρέμβαση τους, η έγκριση να δίνετε στην κυριολεξία μέσα σε μια ώρα από την τεχνική υπηρεσία της αποκεντρωμένης διοίκησης, ο Δήμος εφαρμόζει μέτρα καθαρά ψηφοθηρικού χαρακτήρα και εξυπηρέτησης ημέτερων όπως φαίνεται και στην φωτογραφία.
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο κ Λιανός στο παρά πέντε του Αυγούστου φέρνει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προς ψήφιση χωρίς να έχει ανάλογη μελέτη από ειδικό συγκοινωνιολόγο όπως ορίζει ο νόμος παίζοντας με τη φωτιά στην περίπτωση ατυχήματος λόγο αυτών των ρυθμίσεων . Άλλωστε προς τι η φασαρία με μελέτες και ειδικούς αφού μπορεί ο κάθε αντιδήμαρχος με μια απόφαση να αναιρεί και να αποφασίζει εκείνος όπως νομίζει για τα πάντα.
Ακόμη και η εφαρμογή τους γίνετε με απόλυτη προχειρότητα με τοποθετήσεις σημάτων που αναγράφουν με μαρκαδόρο την ώρα που ισχύουν
Τι φοβάται ο κ. Λιανός? Γιατί βιάζεται τόσο?
Γιατί δεν εφαρμόζει ως έχει την μελέτη “Παπαδάκου” για το κλείσιμο της πόλης?
Που είναι τα minibus που μας υποσχόταν από το 2013?
Προσπαθήσαμε με διαβούλευση να βρεθεί μια μέση λύση όπως α) να τοποθετηθεί το απαγορευτικό επί της Παπαρηγοπούλου μετά την οδό Μέσης, β) να γίνει κάθοδος η οδός Μέσης μετά της 20:00 και γ) να κλείνει η Παπαρηγοπούλου στις 21:00 αντί στις 20:00. Η τελευταία πρόταση μας έγινε αποδεκτή από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπως και γράφτηκε εκείνη τη στιγμή στα πρακτικά. Από την αίθουσα του Δημ. Συμβουλίου και μέχρι το γραφείο του κ Λιανού όμως τα πρακτικά άλλαξαν ως δια μαγείας και μάλιστα απ ότι αναφέρουν η απόφαση ήταν ομόφωνη ενώ είχε καταψηφιστεί από την μειοψηφία.
Άλλος ένας λόγος εφαρμογής των παραπάνω προσωρινών ρυθμίσεων είναι πως επιχειρείται προσπάθεια απόκρυψης της αποτυχίας των βασικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που κόστισαν στο δήμο 450000 ευρώ και βάζουν όλη την κίνηση των οχημάτων μέσα στην πλατεία Πρωτοδικείου υποχρεωτικά αφού μονοδρομήθηκε η οδός Παπανδρέου (Εθνική Τράπεζα έως κόμβο “Ραντεβού”).
Η κοινωνία της Νάξου το έχει καταλάβει.
Δεν είναι η πρώτη φόρα που η δημοτική αρχή παρεμβαίνει σε θεσμούς και μεθοδεύει όργανα και υπηρεσίες για να “περάσει” αυτά που θέλει η να “βραχυκυκλώσει” προσφυγές και καταγγελίες. Δυστυχώς ζούμε σε πρωτοφανείς εποχές δημοτικού φασισμού άνευ ορίων. Λυπούμαστε αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην αδικία με ότι αυτό συνεπάγεται..
- Δείτε ΕΔΩ όλες τις ρυθμίσεις
Δείτε την τοποθέτηση του κ. Κουτελιέρη στο δημοτικό συμβούλιο:
{youtube}gbFeXsp8Z1U{/youtube}