Optima Lodgings: Οδηγώντας το μέλλον του τουρισμού στην Νάξο

Newsroom
02/04/2024 20:26
 
 
 

 

Η Optima Lodgings αποτελεί ένα δυναμικό παράδειγμα σύγχρονης επιχειρηματικής προσέγγισης στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Ιδρύθηκε το 2017 από την Ιωάννα Καραμανή, μία έμπειρο επαγγελματία του τουρισμού, η οποία, έχοντας εργαστεί σε πολλά ξενοδοχεία στα δημοφιλή νησιά των Κυκλάδων, αναγνώρισε την ανάγκη για αναβάθμιση του ξενοδοχειακού προϊόντος στη Νάξο και την παρουσίασή της σε νέες αγορές όπως η Αμερική και η Ασία.

Σύμφωνα με την κ. Καραμανή, η αποστολή της Optima Lodgings εστιάζεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στον τομέα της ψηφιακής προώθησης, της διαχείρισης εσόδων του λογισμικού και της εκπαίδευσης, με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης και την επίτευξη υψηλών επιπέδων κερδοφορίας και ποιότητας υπηρεσιών για τα ξενοδοχεία που συνεργάζεται.

Η φιλοσοφία της εταιρείας βασίζεται σε αξίες όπως η απόλυτη δέσμευση στην ποιότητα, η συνεχής αναζήτηση καινοτόμων ιδεών και μεθοδολογιών, καθώς και η δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες βασισμένων σε ειλικρινή επικοινωνία και αμοιβαία εκτίμηση.

Σύμφωνα με την κ. Καραμανή η Optima Lodgings στοχεύει στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων σε τομείς όπως η ψηφιακή προώθηση και η διαχείριση εσόδων λογισμικού, προκειμένου να ενισχύσει την απόδοση και την ποιότητα των ξενοδοχείων που συνεργάζεται.

Επιπρόσθετα, μιλάει για τη συμβολή της εταιρείας στην τουριστική προώθηση της Νάξου και τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση των καταλυμάτων στο νησί. Τέλος, αναφέρεται στις μελλοντικές προοπτικές στον κλάδο του τουρισμού και τον τρόπο αντιμετώπισης του ανταγωνισμού.

1. Πώς ξεκίνησε η OPTIMA LODGINGS και ποιος ήταν ο κύριος στόχος της εταιρείας όταν ιδρύθηκε;

Από μικρή ηλικία είχα εμπλακεί με τον τουρισμό και τα ξενοδοχεία. Σε αυτή τη διάρκεια εργάστηκα σε ξενοδοχεία σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων, όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος. Η Νάξος, ωστόσο, παρά την αδιαμφισβήτητη ομορφιά και τον πλούσιο πολιτισμό της, υστερούσε σε επισκεψιμότητα και επίπεδο υπηρεσιών σε σύγκριση με άλλα τουριστικά θέρετρα.
Κάπου εκεί, το 2017, γεννήθηκε και η ιδέα της Optima Lodgings με σκοπό να αναβαθμίσει την εικόνα του ξενοδοχειακού προϊόντος της Νάξου και να την παρουσιάσει σε νέες αγορές όπως η Αμερική και η Ασία.

2. κ. Καραμανή, ποια είναι η αποστολή και η φιλοσοφία της εταιρείας σας;

Η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις στους τομείς της ψηφιακής προώθησης, της διαχείρισης εσόδων του λογισμικού και της εκπαίδευσης με σκοπό την ενίσχυση της απόδοσης και την επίτευξη υψηλών επιπέδων κερδοφορίας και ποιότητας υπηρεσιών για τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία.
Η εταιρεία μας στηρίζεται σε ακλόνητες αξίες, οι οποίες διαμορφώνουν το πλαίσιο της φιλοσοφίας μας. Η αδιαπραγμάτευτη δέσμευση στην ποιότητα αποτελεί θεμελιώδη αρχή μας. Η αέναη αναζήτηση νέων ιδεών, μεθοδολογιών και τεχνολογιών αποτελεί καίριο στοιχείο της κουλτούρας μας. Η δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες μας, βασισμένων στην ειλικρινή επικοινωνία, την διαφάνεια και την αμοιβαία εκτίμηση, αποτελεί κομβικό στοιχείο για εμάς.

3. Πώς η Optima Lodgings διαφέρει από άλλες εταιρείες στον ίδιο κλάδο;

Στην Optima Lodgings αγκαλιάζουμε τον κλάδο του τουρισμού με αυθεντικό πάθος και αφοσίωση. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, υιοθετούμε σύγχρονες τεχνολογίες και ενσωματώνουμε καινοτόμες λύσεις στις υπηρεσίες μας. Προσφέρουμε εγγυημένα αποτελέσματα, θέτοντας υψηλούς στόχους και υπερβαίνοντας κάθε προσδοκία. Αναγνωρίζουμε τις μοναδικές απαιτήσεις κάθε τουριστικού καταλύματος, προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας και χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ιδιοκτήτες, στηρίζοντάς τους σε κάθε βήμα. H Optima Lodgings ξεχωρίζει για την αστείρευτη ενέργεια, την εξειδίκευση και την αφοσίωση στην επιτυχία, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων μια ειλικρινή και διαφανή εμπειρία συνεργασίας.

4. Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η Optima Lodgings και ποιο είναι το κύριο
πλεονέκτημά τους;

Προσφέρουμε μια ποικιλία υπηρεσιών πωλήσεων, μάρκετινγκ και συμβουλευτικής για ξενοδοχεία.
Μερικές από αυτές τις υπηρεσίες είναι:
• Πωλήσεις:
o Εκπροσώπηση του καταλύματος σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
o Σύναψη συμφωνιών με tour operators και travel agents. o Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού.

• Μάρκετινγκ:
o Πλήρης διαχείριση διαδικτυακών καναλιών πώλησης. o Online διαφήμιση σε 1300+ πρακτορεία.
o Δημιουργία και υλοποίηση στρατηγικής social media. o Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για SEO/SEM.
o Διαχείριση κριτικών σε Tripadvisor, Booking και Google.

• Συμβουλευτική:
o Ξενοδοχειακά προγράμματα τιμολόγησης.
o Υλοποίηση συστημάτων κρατήσεων.
o Φωτογράφηση και βιντεοσκόπηση υψηλής ποιότητας. o Κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδων.
o Branding και δημιουργία λογότυπου.
o Εκπαίδευση προσωπικού reception.

Το κύριο πλεονέκτημά μας είναι η ευελιξία μας να προσφέρουμε προσαρμοσμένες λύσεις. Κατανοούμε τις μοναδικές ανάγκες κάθε ξενοδοχείου και προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας για μέγιστα αποτελέσματα.

5. Ποιο είναι το πιο σημαντικό επίτευγμα που έχει σημειώσει η Optima Lodgings μέχρι σήμερα;

Με την αφοσίωση και την εξειδίκευσή μας, έχουμε καταφέρει να σημειώσουμε αξιόλογα επιτεύγματα μέχρι σήμερα, με τα σημαντικότερα να περιλαμβάνουν:
Την εντυπωσιακή αύξηση πληρότητας στα καταλύματα που διαχειριζόμαστε, αγγίζοντας έως και 85% στους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Σεπτέμβριο. Η άνοδος αυτή αποτελεί σαφή ένδειξη της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μας.
Τον υπέρ-διπλασιασμό της μέσης τιμής τους, γεγονός που υπογραμμίζει την αναβάθμιση της αξίας και της εικόνας τους. Αυτή η αύξηση οφείλεται στην υπέρτατη βελτιστοποίηση της OnLine παρουσίας, στις αποτελεσματικές στρατηγικές τιμολόγησης και στην προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τον επισκέπτη.

6. Πώς η εταιρεία σας συμβάλλει στην τουριστική προώθηση της Νάξου;

Η Optima Lodgings, με αφετηρία την αστείρευτη αγάπη για τη Νάξο, διαδραματίζει καίριο ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού. Η ίδια έχει ηγηθεί της προσπάθειας για προώθηση της Νάξου σε ανεξερεύνητες αγορές, όπως η Αμερική και η Ασία. Συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, και συνεργάζεται με tour operators και travel agents για την ένταξη της Νάξου στα προγράμματά τους. Επιπλέον, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες marketing που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του νησιού.
Η Optima Lodgings έχει συνεργαστεί με δεκάδες ξενοδοχεία στη Νάξο, προσφέροντας εξειδικευμένες συμβουλές σε θέματα όπως η βελτιστοποίηση της online παρουσίας, και η υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών marketing. Επίσης, έχει συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση των καταλυμάτων, προωθώντας την υιοθέτηση υψηλών προδιαγραφών και την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.

7. Ποιες είναι οι μελλοντικές προοπτικές στον κλάδο του τουρισμού;

Η πρόβλεψη των μελλοντικών προοπτικών του τουρισμού είναι άκρως ενδιαφέρουσα, με πλήθος ευκαιριών και προκλήσεων να διαμορφώνουν το τοπίο.
Η ανάπτυξη νέων αγορών, η εξατομίκευση στις εμπειρίες, η στροφή προς τον βιώσιμο τουρισμό και η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας θα φέρουν νέες δυνατότητες στον τουρισμό. Από την άλλη, η κλιματική αλλαγή, η πολιτική αστάθεια με γεωπολιτικές εντάσεις, ο υπερτουρισμός και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες θέτουν νέες προκλήσεις.
Ο τουρισμός του μέλλοντος διαμορφώνεται από ένα εύφλεκτο μίγμα ευκαιριών και προκλήσεων. Η επιτυχία στον κλάδο θα εξαρτηθεί από την ικανότητα προσαρμογής στις νέες τάσεις, την υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων και την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων.

8. Πώς αντιμετωπίζει η Optima Lodgings την πρόκληση του ανταγωνισμού στον τομέα της;

Αντιμετωπίζουμε την πρόκληση του ανταγωνισμού με αποφασιστικότητα και θάρρος. Βλέπουμε τον ανταγωνισμό ως μια ευκαιρία για βελτίωση και πρωταγωνιστούμε σε αυτή. Η Optima Lodgings δεν είναι απλά μια ακόμη εταιρεία διαχείρισης καταλυμάτων, αλλά μια στρατηγική δύναμη στον ελληνικό τουρισμό. Η αφοσίωση στην ποιότητα, η υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων, η εξειδίκευση και ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων της ομάδας της, εγγυώνται την εδραίωση και μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας και εκτός των συνόρων της Νάξου.

9. Ποιο είναι το μεγαλύτερο ξενοδοχείο στο χαρτοφυλάκιο σας και τι είδους καταλύματα αναλαμβάνει;

Το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει το 4 αστέρων Aegean Palace Hotel, στην Πλάκα Νάξου, δυναμικότητας 70 δωματίων, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ξενοδοχειακό ακίνητο υπό την διαχείρισή μας. Η Optima Lodgings συνεργάζεται αποκλειστικά με τουριστικά καταλύματα, τα οποία φέρουν τον απαραίτητο αριθμό γνωστοποίησης ή ΜΗΤΕ άδεια λειτουργίας από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) όπως Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα Δωμάτια, Studios, Διαμερίσματα, Επιπλωμένες Τουριστικές Κατοικίες. Επιπρόσθετα, λαμβάνουμε υπόψη την ποιότητα των εγκαταστάσεων, την ύπαρξη συγκριτικών πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού και την τήρηση υψηλών προδιαγραφών λειτουργίας.

10. κ. Καραμανή, πώς βλέπετε το μέλλον της εταιρείας και ποια είναι η προσωπική σας φιλοδοξία;

Όντας μια ακμάζουσα εταιρεία στον τομέα της διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, βλέπουμε με σιγουριά και αισιοδοξία το μέλλον. Στόχος μας είναι η σταθερή ανάπτυξη και η εδραίωση της ηγετικής μας θέσης στον κλάδο.
Η προσωπική μου φιλοδοξία εστιάζει στην εδραίωση της εταιρείας ως αξιόπιστου συνεργάτη για τα ξενοδοχεία της Ελλάδας. Πιστεύω ότι η εταιρεία μας διαθέτει όλα τα απαραίτητα εφόδια για να προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της συμβουλευτικής, συμβάλλοντας στην επιτυχία και την ανάπτυξη των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας προς την Optima Lodgings.
Είμαι βέβαιη ότι, με σκληρή δουλειά, αφοσίωση και ομαδικό πνεύμα, η εταιρεία μας θα συνεχίσει να γράφει ιστορία στον τομέα της διαχείρισης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

(Visited 1.629 times, 1 visits today)
Latest Post

One Comment

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*