Την εγκατάσταση κέντρου παραγωγής οξυγόνου (μονάδας παραγωγής ιατρικού οξυγόνου) στο νοσοκομείο της Σύρου ανακοίνωσε η κοινή διοικήτρια του Γ.Ν. Σύρου & Γ.Ν. – Κ.Υ. Νάξου Μαργαρίτα Μπουραντά.
Σύμφωνα με την κα Μπουραντά, το γεγονός αυτό καθιστά το νοσοκομείο «απολύτως ανεξάρτητο στην παραγωγή Ο2, προς όφελος των νοσηλευόμενων ασθενών και του Δημοσίου συμφέροντος».
Εγκατάσταση κέντρου παραγωγής οξυγόνου στο νοσοκομείο της Σύρου
ΥΓΕΙΑΥΓΕΙΑ
-
Μιχάλης Καπίρης: «Συνειδητή απόκρυψη της αλήθειας από τον Άδωνι Γεωργιάδη για το Νοσοκομείο Νάξου»
24 Ιουνίου 2026
-
Αεροδιακομιδή από τη Σαντορίνη και τρεις διακομιδές ασθενών από Πάρο, Νάξο και Ίο
24 Ιουνίου 2026
-
Αεροδιακομιδές και διακομιδή ασθενούς από τις Κυκλάδες – Νεογνό και επτά ασθενείς μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία αναφοράς
23 Ιουνίου 2026
Latest Post
































































