Τη νέα της επικοινωνιακή ταυτότητα, στην οποία θα στηριχθεί από δω και στο εξής η τουριστική της προβολή, «εγκαινίασε» η Φολέγανδρος στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “World Trade Market” του Λονδίνου.
Εμπνευσμένο από το σχήμα του νησιού, το σχεδιαστικά προσεγμένο σύμβολο που άπειρου, σε συνδυασμό και με το «μότο» “One island, endless choices” («Ένα νησί, άπειρες επιλογές») θα παραπέμπουν πλέον τους εν δυνάμει επισκέπτες στη Φολέγανδρο, που συμμετέχει στην έκθεση του Λονδίνου μέσω του περιπτέρου της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και με εκπρόσωπο τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Γιώργο Άγα.
Στην ίδια έκθεση έκανε το «ντεμπούτο» του και το νέο, μοντέρνο και λιτό διαφημιστικό φυλλάδιο με πληθώρα φωτογραφιών από το κυκλαδίτικο νησί, αξιοποιώντας τη δύναμη που έχει η εικόνα. Άλλωστε, μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις…
Σημειώνεται ότι ολόκληρο το project θα χρησιμοποιηθεί για την τουριστική προβολή της Φολεγάνδρου στην παγκόσμια αγορά και θα προωθηθεί στο ολοκληρωμένο πλαίσιο προβολής της χώρας μας, μέσω του ΕΟΤ.