Οι δράσεις προβολής της Πάρου για το 2018

limani parou 12
admin
13/02/2018 10:58
 
 
 

Συμμετοχή σε 18 συνολικά εκθέσεις, ειδικές δράσεις προβολής σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και ολοκληρωμένο πακέτο ενεργειών ψηφιακής προώθησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος με έμφαση σε ειδικό κοινό, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Πάρου για το 2018.

Στόχος της φετινής χρονιάς, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος τουρισμού Χρήστος Χριστόφορος, είναι η τουριστική προβολή του νησιού να αρχίσει μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και να διαρκέσει έως τις 15 Οκτωβρίου «λόγω της σταδιακά αυξανόμενης τουριστικής κίνησης».

Ο κ. Χριστόφορος παρουσίασε στο δημοτικό συμβούλιο το σύνολο των εξειδικευμένων δράσεων που καταρτίστηκαν σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων του Δήμου και μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

– Κεντρική δημιουργική ιδέα (campaign concept) για αποτύπωση στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και promo hashtag που θα ακολουθεί όλες τις ενέργειες προβολής.
– Σχεδιασμός οικοσυστήματος (digital ecosystem) για την ανάδειξη του χαρτοφυλακίου εμπειριών του νησιού.
– Δημιουργία social media channels ανά προσφερόμενη μορφή τουρισμού με spots στα ελληνικά και αγγλικά και θεματικά video.
– Οργάνωση online yearly events calendar για την προώθηση των εκδηλώσεων του νησιού με παράλληλη σύνδεση με συστήματα κρατήσεων εισιτηρίων και καταλυμάτων.
– Προώθηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται όλο το χρόνο μέσω καμπάνιας ως κίνητρο για τη διατήρηση της λειτουργίας τους.
– Εικονική περιήγηση του νησιού για παρουσιάσεις στις εκθέσεις.

Παράλληλα με τις παραπάνω δράσεις θα συνεχιστούν τα ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό καθώς και οι Β2Β συναντήσεις στο πλαίσιο των εκθέσεων.

(Visited 38 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*