Ο ηλικιωμένος τουρίστας μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μυκόνου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του
Τις μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μυκόνου για περιστατικό ασθένειας επιβάτη σε κρουαζιερόπλοιο σημαίας Μπαχάμες, το οποίο είχε καταπλεύσει νωρίτερα στο λιμάνι του νησιού.
Πρόκειται για έναν 77χρονο αλλοδαπό, υπήκοο Κόστα Ρίκα, ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Ο ασθενής διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Μυκόνου, όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών κατέληξε.
Από το Λιμεναρχείο Μυκόνου, που διενεργεί την προανάκριση για τις συνθήκες του περιστατικού, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.
Το κρουαζιερόπλοιο απέπλευσε κανονικά, συνεχίζοντας το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.
Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
































































