Οι άξονες, οι στόχοι, οι δράσεις (και φυσικά ο προϋπολογισμός τους) για την προβολή της Σύρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό αναπτύχθηκαν σήμερα κατά την παρουσίαση του Marketing Plan για την τουριστική προβολή του νησιού από την εταιρεία Gnomi – Draft, με τη συμμετοχή του διευθυντή Γιώργου Βακόνδιου και εξειδικευμένων στελεχών της.
Η παρουσίαση έγινε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, παρουσία μελών της Τουριστικής Επιτροπής, δημοτικών συμβούλων και του προέδρου του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις αγορές – στόχους που ενδιαφέρουν τη Σύρο, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, στην υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων και καινοτόμων τεχνολογιών, online και internet marketing, καθώς και σε λοιπές προωθητικές δράσεις.
Με ανακοίνωση του, ο δήμος Σύρου-Ερμούπολης ευχαρίστησε θερμά τον κ. Βακόνδιο και την εταιρεία του «για την εξαιρετική μελέτη που παρουσίασαν, η οποία εκπονήθηκε χωρίς κόστος, αποτελώντας προσφορά για το Δήμο μας».
Ειδήσεις: Κυκλάδες