Σε λειτουργία το ηλεκτρονικό Help Desk της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού – Ποιες κατηγορίες αιτήσεων μπορούν να υποβληθούν

Newsroom
28/06/2021 17:45
 
 
 

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα 28 Ιουνίου 2021 το ηλεκτρονικό Help Desk (Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων) της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Τα αιτήματα και τα έγγραφα των πολιτών, των αθλητικών φορέων και γενικώς των συναλλασσόμενων με την ΓΓΑ θα μπορούν πλέον να υποβάλλονται χωρίς τη φυσική παρουσία τους στους χώρους του Υπουργείου, των Ταχυδρομείων, των ΚΕΠ και αλλού, αλλά κατευθείαν από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό τους.

Παράλληλα, το προσωπικό της ΓΓΑ θα διεκπεραιώνει ολιστικά και με έγκυρο ηλεκτρονικά τρόπο τα καθήκοντά του, αναφορικά με την υποδοχή, διαχείριση και ολοκλήρωση των θεμάτων των αιτήσεων και των εγγράφων τους.

Με τη «Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων» θα συμπληρώνονται και θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά περισσότερες από 14 αιτήσεις των εξής επτά κατηγοριών:

*Αναγνώριση Αθλητικών Φορέων.

*Εγγραφή Διακριθέντων Αθλητών.

*Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος Προπονητών.

*Χορήγηση Αιγίδας.

*Βεβαιώσεις ΕΙΟ & ΕΦΟΑ (προϋπηρεσία πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής).

*Γενικές.

*Υπαλλήλων ΓΓΑ.

Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, το ηλεκτρονικό Help Desk εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμης 13 μέτρων που είχε παρουσιάσει ο κ. Αυγενάκης και αφορούσαν στην καταπολέμηση φαινομένων κάθε μορφής εξουσιαστικής βίας και κακοδιοίκησης στην αθλητική οικογένεια, αλλά και στην υιοθέτηση πρακτικών καλής διακυβέρνησης σε συνδυασμό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον αθλητισμό μας.

 

Πώς λειτουργεί η Διαδικτυακή Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων

Στην ιστοσελίδα της ΓΓΑ (www.gga.gov.gr) υπάρχει σε ευκρινή σημείο ο σύνδεσμος «e-help desk – Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων». Μέσω αυτού μεταφερόμαστε στην «Υπηρεσία Υποδοχής Αιτημάτων και Εγγράφων», όπου γίνεται η ταυτοποίηση του αιτούντος Φυσικού ή Νομικού Προσώπου μέσω του λογαριασμού taxis-net.

Κατόπιν, ο αιτών επιλέγει από τις 14 έτοιμες πρότυπες φόρμες, επισυνάπτει τα υποχρεωτικά ή μη έγγραφα (σε ηλεκτρονική μορφή) και λαμβάνει αριθμό και ημερομηνία πρωτοκόλλου.

Επιπλέον, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ο αιτών μπορεί να κάνει προεπισκόπηση και εκτύπωση της αίτησης, να γνωρίζει τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης, να ενημερώνεται για την εξέλιξη της αίτησής του και την ηλεκτρονική λήψη του εγγράφου που θα του εκδίδεται.

Μάλιστα, τα απαντητικά έγγραφα θα αποθηκεύονται σε ατομική θυρίδα της εφαρμογής. Συνεπώς, οι πολίτες αλλά και οι αθλητικοί φορείς θα μπορούν να έχουν διαθέσιμο το σύνολο των εγγράφων αποθηκευμένο στη θυρίδα τους και να το χρησιμοποιούν οποτεδήποτε.

(Visited 28 times, 1 visits today)
Latest Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*