Λογισμικό εφαρμογών στις επιχειρήσεις σημαίνει ικανοποιημένοι πελάτες και αυξημένα κέρδη

Newsroom
29/02/2024 14:11
 
 
 

 

Υπάρχουν πολλά έμμεσα και άμεσα οφέλη, όταν μια επιχείρηση χρησιμοποιεί λογισμικό εφαρμογών και άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές της τεχνολογίας. Από τα χαμηλά λειτουργικά κόστη, λόγω αυτοματοποιημένων λύσεων, μέχρι και το ότι υπερέχει των ανταγωνιστών, η τελευταία λέξη της τεχνολογίας βρίσκεται στη διάθεση των επιχειρηματιών με σκοπό την ενίσχυση της επιχείρησής τους. Πώς όμως ακριβώς μπορεί να προσθέσει αξία στην επιχείρησή σας η σύγχρονη τεχνολογία;

1. Αποκτάτε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με κορυφαίες λύσεις!

Από τη στιγμή που λύσεις, όπως το λογισμικό εφαρμογών, ξεκίνησαν να διαδίδονται ευρέως στη δεκαετάι του ’90, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τις υιοθέτησαν. Καθώς αυτές οι λύσεις σχεδιάζονται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού τους, όποιος προλαβαίνει, κερδίζει. Με άλλα λόγια όποιος πρώτος εφαρμόσει καινοτόμες λύσεις, αυτομάτως καθιερώνεται και στη συνείδηση του κοινού.

2. Υψηλότερη απόδοση επί της επένδυσης (ROI)

Ανάλογα με την υπηρεσία, που θα αποκτήσετε, μπορεί να χρειαστεί ένα αρχικό κεφάλαιο να επενδύσετε. Ωστόσο η απόσβεση αυτού του κεφαλαίου είναι άμεση και όχι μόνο αυτό. Συμπεριλαμβάνοντας στη λειτουργία σας τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, όπως ένα λογισμικό εφαρμογών προσαρμοσμένο στις υπηρεσίες σας, θα έχετε επιτυχία στους 2 πυλώνες κάθε επιχείρησης. Τα κέρδη θα αυξάνονται και οι πελάτες θα είναι ευχαριστημένοι.

3. ERP σημαίνει χαμηλά λειτουργικά κόστη και αυτοματοποιημένες λύσεις

Το ERP είναι άλλη μια κορυφαία τεχνολογική λύση, που λύνει προβλήματα και αυτοματοποιεί πολλές διαδικασίες. Ας δούμε ως παράδειγμα, μια βιομηχανία συσκευασίας τροφίμων. Έστω ότι χρησιμοποιεί χειρόγραφους καταλόγους για να σημειώσει πόσοι υπάλληλοι προσέρχονται καθημερινά και πόση ώρα δουλεύουν. Ωστόσο οι εργαζόμενοι ανακάλυψαν, ότι υπάρχει ένα κενό στην τήρηση των ωραρίων και διαφωνούν με τους προϊσταμένους ως προς τις βάρδιες, τις άδειες κλπ.

Ωστόσο αυτή η εταιρεία θα μπορούσε να γλιτώσει πολλά χρήματα και να περιορίσει τα λειτουργικά κόστη με ένα ERP. Έτσι οι βάρδιες, άδειες, επιδόματα θα υπήρχαν καταχωρημένα σε ένα αρχείο κάνοντας εύκολο τον έλεγχο για τυχόν αλλαγές. Όμως το συγκεκριμένο εργαλείο δεν είναι χρήσιμο σε μια μεγάλη βιοτεχνία. Ακόμη και σε μια ΚΟΙΝΣΕΠ μπορεί να φανεί χρήσιμο για τον έλεγχο των παραγγελιών, των ελλείψεων και διαθέσιμων προϊόντων, αλλά και τον έλεγχο με τους προμηθευτές.

4. Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την εξυπηρέτηση πελατών

Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες μιας επιχείρησης αποτελούν το 80% του μηνιαίου τζίρου μιας επιχείρησης. Με άλλα λόγια, πρέπει να κρατάμε ικανοποιημένους όσους είναι ήδη πελάτες μας. Ένα εργαλείο, όπως το ERP ή κάποιο άλλο λογισμικό εφαρμογών, που κάνει ευκολότερες τις online κρατήσεις (για παράδειγμα), θα βελτιώσει κατά πολύ την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Εν ολίγοις υπάρχουν πολλά που μπορεί να κερδίσει μια επιχείρηση χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό εφαρμογών, εξειδικευμένο στο είδος υπηρεσιών, που προσφέρει. Υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά. Επομένως αξίζει, ειδικά και για μια μικρομεσαία επιχείρηση, να κάνει την έρευνά της και να βρει κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας, που θα ενισχύσουν τη λειτουργία της.

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

(Visited 57 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*