Τι ξοδεύουν Expedia, Booking, Airbnb και Trip για ενέργειες marketing | Αυτά είναι τα ποσά που επενδύουν

booking.com
Newsroom.
04/06/2024 17:46
 
 
 

Στο ποσό μαμούθ των 4,08 δισεκατομμυρίων δολαρίων ανήλθαν οι δαπάνες για ενέργειες marketing των τεσσάρων κορυφαίων διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων στον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2024, με την Expedia να έχει τη “μερίδα του λέοντος” επενδύοντας το 57% του τριμηνιαίου κύκλου εργασιών της, ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα οικονομικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου από τα τέσσερα από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία στον κόσμο δείχνουν ότι οι Expedia Group, Booking Holdings, Airbnb και Trip.com Group εγκαινίασαν το 2024 όπως και ολοκλήρωσαν το 2023 -ένα έτος κατά το οποίο δαπάνησαν ποσό ρεκόρ για την προώθηση των εμπορικών τους σημάτων και την προσέλκυση πελατών.

Τα τέσσερα εμπορικά σήματα δαπάνησαν συνολικά 4,08 δισεκατομμύρια δολάρια για πωλήσεις και μάρκετινγκ (που η Booking Holdings ανέφερε μόνο ως μάρκετινγκ) κατά τους τρεις πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, μια αύξηση 10,6%, σε σχέση με τα 3,69 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπάνησαν το πρώτο τρίμηνο του 2023, όταν οι εταιρίες προχώρησαν σε συνολικές δαπάνες ύψους 16,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το έτος.

Αν και δεν αποτελεί ακριβές μέτρο ενός επιχειρηματικού μοντέλου, οι δαπάνες μάρκετινγκ αποτελούν ένδειξη της πρόκλησης που αντιμετωπίζουν οι OTA για την προσέλκυση κρατήσεων, ενώ ανταγωνίζονται μεταξύ τους και με προμηθευτές όπως τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρίες που αγωνίζονται να αυξήσουν τις άμεσες δραστηριότητες.

Οι δαπάνες μάρκετινγκ του πρώτου τριμήνου για τους μεγάλους OTAs ανέρχονται κατά μέσο όρο στο 37% των εσόδων τους, ενώ αυτός ο μέσος όρος δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένος.

Ο όμιλος Expedia είναι εκείνος που ξοδεύει τα περισσότερα μεταξύ των τεσσάρων επιχειρήσεων, καθώς κατέβαλε 1,65 δισ. δολάρια για υπηρεσίες πωλήσεων και μάρκετινγκ το α’ τρίμηνο, αυξημένα κατά 11% σε ετήσια βάση και ίσα με το 56,9% των εσόδων για το τρίμηνο, το οποίο είναι ελάχιστα υψηλότερο σε ετήσια βάση.

Η Booking Holdings, εν τω μεταξύ, κινείται στα ίδια επίπεδα με τον μέσο όρο. Τα 1,6 δισ. δολάρια που δαπανήθηκαν για μάρκετινγκ το α’ τρίμηνο ήταν 6% υψηλότερα σε ετήσια βάση και 36,4% επί των εσόδων. Αυτό συνιστά πτώση από το 40,2% των εσόδων που δαπάνησε πέρυσι στο πρώτο τρίμηνο.

Η Airbnb δαπάνησε 514 εκατομμύρια δολάρια για πωλήσεις και μάρκετινγκ από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο εφέτος, σημειώνοντας 14,2% αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι και το 24% των εσόδων, ελαφρώς μειωμένο από το 24,8% που δαπάνησε το πρώτο τρίμηνο πέρυσι.

Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με πέρυσι παρατηρήθηκε στον όμιλο Trip.com. Αφού μείωσε τις δαπάνες από το 2020 έως το 2022 λόγω των επαναλαμβανόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών που προκλήθηκαν από τον COVID, η εταιρία διέθεσε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια για πωλήσεις και μάρκετινγκ το 2023, καθώς οι περιορισμοί καταργήθηκαν.

Αν και εξακολουθούν να είναι περιορισμένες σε σύγκριση με το επίπεδο δαπανών των υπολοίπων, τα 320 εκατ. δολάρια που δαπάνησε η Trip.com Group το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αντιπροσώπευαν ετήσια αύξηση 32%, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση μεταξύ των γιγαντιαίων OTA.

Ωστόσο, το ποσό αυτό αντιστοιχούσε σε ένα συγκριτικά μέτριο 19% των εσόδων και ήταν μειωμένο κατά 1% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο.

Πηγή: money-tourism.gr

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

(Visited 38 times, 1 visits today)
Latest Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*