Ακτοπλοϊκή «οδύσσεια» η μετάβαση από τη Σαντορίνη στη Σύρο – Λαϊκή Συσπείρωση Ν. Αιγαίου: «Γνώμονας η κερδοφορία των εφοπλιστών»

admin
23/12/2014 14:56
 
 
 

Τρεις μέρες χρειάζεται κάποιος για τη μετάβαση από τη Σαντορίνη στη Σύρο και για την επιστροφή του (και στις δύο περιπτώσεις μέσω Πειραιά).

Αυτό καταγγέλλει η Λαϊκή Συσπείρωση Ν. Αιγαίου και ο περιφερειακός της σύμβουλος Βαγγέλης Σιγάλας, ο οποίος περιγράφει μια σύγχρονη «Οδύσσεια» κάθε φορά που πρέπει να παραστεί σε συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων και έδρα της Περιφέρειας.

«Η πραγματικότητα δείχνει ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση δεν σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες των νησιωτών αλλά με γνώμονα την κερδοφορία των εφοπλιστών. Αυτό ακριβώς πρόκειται να συμβεί και με τα υδροπλάνα, αφού βέβαια δαπανηθεί δημόσιο χρήμα για τις υποδομές που θα παραδοθούν στους ιδιώτες επιχειρηματίες» αναφέρει η Λαϊκή Συσπείρωση σε δελτίο τύπου που εξέδωσε, το πλήρες περιεχόμενο του οποίου έχει ως εξής:

Ενώ συνεχίζονται οι πανηγυρισμοί της Περιφερειακής Αρχής για την μεγάλη καινοτομία με την δημιουργία των υδατοδρομίων που δήθεν θα βοηθήσουν στην ικανοποίηση των αναγκών μετακίνησης των νησιωτών, η πραγματικότητα που επικρατεί στην ακτοπλοΐα αποκαλύπτει τον εμπαιγμό.

Η μετάβαση του εκλεγμένου με την Λαϊκή Συσπείρωση περιφερειακού συμβούλου Β. Σιγάλα, από την Σαντορίνη στην Σύρο προκειμένου να παραβρεθεί σε συνεδρίαση οργάνου της Περιφέρειας, απαιτεί 3 ημέρες μαζί με τον χρόνο επιστροφής και κόστος πάνω από 200 – 220 ευρώ μαζί με την διανυκτέρευση και την διατροφή….

Το πρόγραμμα:

  1. Αναχώρηση από Σαντορίνη: Τρίτη 7 μμ., άφιξη Πειραιά 04:30 πμ Τετάρτης. Αναμονή στο κρύο καθώς ο χώρος παραμονής ταξιδιωτών στον Πειραιά ανοίγει στις 6:30 πμ….
  2. Αναχώρηση για Σύρο Τετάρτη 07:30 πμ, άφιξη στην Σύρο 11:30 πμ (Τετάρτη).
  3. Αναχώρηση από Σύρο 04:00 μμ άφιξη Πειραιά 8:00 μμ (Τετάρτη). Διανυκτέρευση στον Πειραιά.
  4. Αναχώρηση από Πειραιά 7:30 πμ (Πέμπτη) και άφιξη στην Σαντορίνη 3:30 μμ (Πέμπτη)…

Η πραγματικότητα δείχνει ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση δεν σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες των νησιωτών αλλά με γνώμονα την κερδοφορία των εφοπλιστών. Αυτό ακριβώς πρόκειται να συμβεί και με τα υδροπλάνα, αφού βέβαια δαπανηθεί δημόσιο χρήμα για τις υποδομές που θα παραδοθούν στους ιδιώτες επιχειρηματίες.

Για την Λαϊκή Συσπείρωση σύγχρονες, ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες είναι εφικτό να γίνουν, μόνο μέσα από έναν ενιαίο κρατικό φορέα συγκοινωνιών. Τέτοιες συγκοινωνίες αποτελούν δικαίωμα των νησιωτών, που δεν μπορεί να χωρέσει στα ασφυκτικά πλαίσια της ιδιοκτησίας των μέσων μεταφοράς από τους εφοπλιστές και της στρατηγικής της «απελευθέρωσης» της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων. Τέτοιες συγκοινωνίες μπορούν αν υλοποιηθούν μόνο με τον αγώνα όλου του λαού για το χτίσιμο λαϊκής οικονομίας και εξουσίας όπως προτείνει το ΚΚΕ.

(φωτό: santorini-port.gr)

(Visited 20 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*