Ταξίδι στη λογοτεχνία για τους μαθητές της Αμοργού

Newsroom
05/05/2023 16:17
 
 
 

 

Ο Αμοργιανός ποιητής και πεζογράφος Χρήστος Νομικός στη θέση του «οδηγού» και «επιβάτες» οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου της Αμοργού, σε ένα ξεχωριστό ταξίδι στη λογοτεχνία και την πολιτιστική ιστορία του νησιού μας.

Την Τρίτη 2 Μαΐου οι μαθητές της Αμοργού είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν στις σχολικές αίθουσες, μια εξαιρετική ομιλία του Χρήστου Νομικού με αντικείμενο την λογοτεχνία αλλά και το συγγραφικό έργο του.

Με τρόπο κατανοητό και εξαιρετική επικοινωνία με τους νεαρούς αναγνώστες και ίσως μελλοντικούς συγγραφείς, ο συμπατριώτης μας εκπρόσωπος των γραμμάτων, παρουσίασε την παρουσία της Αμοργού στην ελληνική λογοτεχνία, ανέπτυξε την αξία της ανάγνωσης και της συγγραφής και διάβασε αποσπάσματα από τα έργα του.
Ο Χρήστος Νομικός είναι οικονομολόγος, εξειδικευμένος σε θέματα Εσωτερικού Ελέγχου, Διακυβέρνησης και Ποιότητας. Γράφει από τα νεανικά του χρόνια. Έχουν εκδοθεί οι ποιητικές συλλογές «Άγγελοι του Αρχιπελάγους» και «Ανθόμερος» και το μυθιστόρημα «Το πέρασμα στην Αμοργό».

Με αφορμή τις ομιλίες του ο Χρήστος Νομικός δήλωσε, «Νιώθω συγκινημένος που είχα επαφή με τη νεολαία της Αμοργού. Είναι πολύ σημαντικό να εντοπίσουμε στα νέα παιδιά την αξία της λογοτεχνίας παράλληλα με αξίες όπως η ελευθερία, η δικαιοσύνη και η ευγένεια. Ο σύγχρονος κόσμος αλλά και το μέλλον απαιτούν πολίτες ψυχικά και πνευματικά καλλιεργημένους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές των εκδηλώσεων που αφορούσε την παρουσίαση του λογοτεχνικού μου έργου στα σχολεία μέσης εκπαίδευσης του νησιού.»

Ο Δήμαρχος Αμοργού , Ελευθέριος Καραΐσκος δήλωσε, «Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, τον φίλο μου Χρήστο Νομικό που όχι μόνο ταξιδεύει τις ψυχές μας με τις λέξεις του αλλά και για την προσφορά του στη πατρίδα μας, με την παρουσία του και τις ομιλίες του. Ιδιαίτερα όταν απευθύνονται σε μαθητές, στο μέλλον του νησιού μας.»

(Visited 75 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*