Εθνικό Βραβείο eTwinning στο Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου

Newsroom
19/01/2022 13:45
 
 
 

Εθνικό Βραβείο eTwinning στην Κατηγορία STEM στον 16o Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning απονεμήθηκε στο έργο Great eXplorers, στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης (2020 – 2021) του Δημοτικού Σχολείου Άνω Σύρου.

Το έργο με κύριο θέμα τις Επιστήμες STEAM (Φυσική, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνη και Μαθηματικά) υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2020 – 2021 και το Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου συνεργάστηκε με δύο τμήματα της B’ τάξης του Ecole Εuropene de Bruxelles I (Berkendael P2El και P2Fr) και τη Β’ τάξη του 21ου Δημοτικού Σχολείου Eυόσμου Θεσσαλονίκης.

Tα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την εκπαιδευτική ρομποτική, τρόπους εντοπισμού ψευδών ειδήσεων, την τρισδιάσταση εκτύπωση, την τέχνη κ.α.

Ο Ελληνικός Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης (ΕΟΥ) της δράσης eTwinning προκήρυξε τον 16ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με στόχο να αναγνωρίσει τα καλύτερα eTwinning έργα από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2020-2021.

Η υποβολή των υποψηφιοτήτων έλαβε χώρα στο διάστημα από 1 έως 12 Νοεμβρίου 2021 και κατατέθηκαν 126 συνολικά αιτήσεις σε όλες τις κατηγορίες.

Η αξιολόγηση των έργων, έγινε με βάση τα γενικότερα κριτήρια που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning, τις πληροφορίες που υποβλήθηκαν από τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό μέσω της φόρμας συμμετοχής, αλλά, κυρίως, από τα αποτελέσματα του έργου στην κοινή πλατφόρμα συνεργασίας, το Twinspace.

Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.

Συγκεκριμένα οι αξιολογητές έλαβαν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια:

*Παιδαγωγική Καινοτομία: Πώς οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία, τα τελικά προϊόντα, τη διάδοση και τη δημοσίευση.

*Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη: Πώς ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

*Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων: Πώς επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου (π.χ. όχι απλά με το να μοιράζονται τα αποτελέσματα αλλά συνεργαζόμενοι ενεργά).

*Χρήση της τεχνολογίας: Πώς το έργο αξιοποίησε και χρησιμοποίησε δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.

*Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση: Ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα, γιατί το έργο αξίζει να βραβευθεί.

(Visited 126 times, 1 visits today)
Latest Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*