Η ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της Σύρου, η προβολή και η αποτύπωση των μοναδικών χαρακτηριστικών και της ιδιαίτερης αισθητικής της είναι ο στόχος του νέου ψηφιακού υλικού, το οποίο δημιούργησε ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου του Δήμου, για την παραγωγή του «πρωτότυπου και δημιουργικού υλικού υψηλής αισθητικής», το οποίο ανταποκρίνεται και στα νέα δεδομένα της εποχής της πανδημίας, αξιοποιήθηκαν «όλα τα σύγχρονα μέσα και τις πλατφόρμες ψηφιακής προβολής και επικοινωνίας».
Βίντεο και άρθρο
Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε ένα travel video (διάρκειας 1.24’), μέσω του οποίου παρουσιάζονται όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία του νησιού που το καθιστούν μοναδικό, με την σύγχρονη κινηματογραφική ματιά και προσέγγιση να αποτυπώνει την classy αισθητική που χαρακτηρίζει τον προορισμό.
Ο τίτλος του video “The classy capital of the Cyclades” θέλει να παρουσιάσει ένα προορισμό που μέσα από την ιστορία του, τα μοναδικά αξιοθέατα της Ερμούπολης, τα γραφικά σοκάκια της Άνω Σύρου, τις όμορφες παραλίες, τα παραδοσιακά χωριά και τα εκλεκτά τοπικά του προϊόντα, που αποπνέουν τον «αριστοκρατικό» χαρακτήρα και την αύρα του νησιού, το κάνουν να ξεχωρίζει.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή ενός ταξιδιωτικού άρθρου με τίτλο “8 Highlights to light up your holiday on Syros”, το οποίο δημοσιεύτηκε στο Discovergreece.com σε 8 γλώσσες και είναι εμπλουτισμένο με φωτογραφικό υλικό και το νέο video, παρουσιάζοντας τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά της Σύρου, καθώς και συλλογή 24 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης.
Προβολή από το Discovergreece.com και τα social media
Παράλληλα, το ψηφιακό υλικό που δημιουργήθηκε, προβλήθηκε και προωθήθηκε μέσω της πλατφόρμας Discovergreece.com (στην αρχική αλλά και στις εσωτερικές σελίδες του), καθώς και των Social Media.
Αντίστοιχα, όλο το παραπάνω επικοινωνιακό υλικό αξιοποιήθηκε κι από τα ψηφιακά μέσα του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.
«Η επικοινωνιακή προβολή της Σύρου είναι σε πλήρη εξέλιξη, παρουσιάζοντας ιδιαίτερη απήχηση και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου» επισημαίνεται στο δελτίο Τύπου του Δήμου, ενώ κάνει επίσης γνωστό πως έως σήμερα, το video έχει εμφανιστεί συνολικά σε περισσότερους από 1.260.000 χρήστες, σημειώνοντας περισσότερα από 360.000 views και μεγαλύτερο από 95.000 engagement.
Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης ευχαριστεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την υποστήριξη που του παρείχε στο όλο εγχείρημα.
Το πλήρες υλικό διατίθεται για προώθηση και κοινοποίηση στους συνδέσμους https://www.discovergreece.com/el/cyclades/syros και https://www.discovergreece.com/el/travel-ideas/best-of/8-highlights-light-your-holiday-syros καθώς και από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης:
Facebook: https://www.facebook.com/watch/?v=346813706454639&extid=CTbW35JqwOO0XIrM
Instagram: