Μήπως το απαραίτητο αξεσουάρ για τη προστασία έναντι του κορωνοϊού, η μάσκα, σηματοδοτεί το τέλος του κραγιόν;
Οι ειδικοί αποκαλύπτουν τους νέους τρόπους για να κάνετε το μακιγιάζ ενώ έχετε το πρόσωπό σας καλυμμένο.
«Δώστε έμφαση στα μάτια και επιλέξτε μια πούδρα μακράς διάρκειας», είναι οι δύο βασικές συμβουλές των εμπειρογνωμόνων σε θέματα ομορφιάς.
Με τους περισσότερους ανθρώπους να φορούν χειρουργικές μάσκες, το ανδρικό βλέμμα δεν έχει πρόσβαση πλέον στα γυναικεία χείλη. Για τον λόγο αυτό, το γυναικείο μακιγιάζ θα πρέπει να επανεξεταστεί εν μέσω πανδημίας.
«Τονίστε τα μάτια σας»
Η εμπειρογνώμονας σε θέματα ομορφιάς, Άλισον Γιονγκ από το Λονδίνο συμβουλεύει τις εκπροσώπους του «ωραίου φύλου» να δώσουν έμφαση στο βλέμμα «τονίζοντας τα μάτια μας».
Τρία βασικά στοιχεία σε αυτήν την εμφάνιση είναι «μία καλή πούδρα, ένα eyeliner και καλοσχηματισμένα και βαμμένα φρύδια».
Από την πλευρά της, η Βίκι Κινγκ, μακιγιέζ επί 17 χρόνια και ιδιοκτήτρια του καταστήματος «Glamorama Makeup» με έδρα το Λίβερπουλ, υποστηρίζει ότι η χρήση πούδρας μακράς διάρκειας καθίσταται πλέον απαραίτητη.
«Για να αναδείξουμε το μακιγιάζ ενώ φοράμε μάσκα και το πρόσωπό μας είναι μισοκαλυμμένο, δεν είναι απαραίτητο το κραγιόν. Αφού τα χείλη δεν φαίνονται, οι γυναίκες θα πρέπει να επικεντρωθούν στον καλλωπισμό της επάνω πλευράς του προσώπου», όπως επισημαίνει, αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail».
Αυτό βέβαια δεν ικανοποιεί τις γυναίκες που προτιμούν ένα έντονο κραγιόν έχοντας σχεδόν άβαφο το υπόλοιπο πρόσωπό τους.
Έμφαση στις φωτεινές σκιές
Τώρα ήρθε η ώρα για φωτεινές σκιές που θα αναδείξουν το γυναικείο βλέμμα.
«Με έντονες βλεφαρίδες – ψεύτικες ή φυσικές- μολύβι ματιών ή eyeliner και καλοσχηματισμένα φρύδια», δημιουργείτε μια υπέροχη εμφάνιση και προσθέτοντας λίγο ρουζ στα μάτια, αποκτάτε μια φρέσκια όψη», συμβουλεύουν οι ειδικοί.
Από την πλευρά της, η Σέριν Κάμινγκς που εργάζεται σε νοσοκομείο, υποστηρίζει ότι το μακιγιάζ και η χρήση μάσκας συνδυάζονται υπέροχα.
«Το μακιγιάζ με κάνει να νιώθω φρέσκια και σίγουρη, είναι ο μόνος τρόπος να ξεκινήσω την ημέρα μου », λέει χαρακτηριστικά.
Η ίδια φοράει τη μάσκα και κάνει μία παχιά γραμμή eyeliner στα μάτια της βάζοντας σκιά και στην κάτω πλευρά τους.
Πάντως, σε περιόδους οικονομικής ανασφάλειας, οι πωλήσεις κραγιόν αυξάνονται – με το γνωστό φαινόμενο που υποδηλώνει ότι οι γυναίκες αγοράζουν λιγότερο ακριβά είδη.
«Είναι μια ιδέα για την οποία ο Leonard Lauder, γιος της Estée και πρόεδρος της Estée Lauder Companies, επινόησε τον όρο «Δείκτης του κραγιόν» στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Όμως, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού δείχνει να υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μάσκες, η επιθυμία των γυναικών να παρηγορηθούν αγοράζοντας κραγιόν έχει μειωθεί.
«Το κραγιόν δεν θα πεθάνει ποτέ»
Για την Άλισον Γιονγκ, «οι πωλήσεις κραγιόν γενικά μειώνονται το καλοκαίρι και νομίζω ότι θα δούμε μια περαιτέρω μείωση λόγω της νόσου COVID-19 και της ανάγκης να φοράμε μάσκες».
Ωστόσο, η ίδια επιμένει ότι «το κραγιόν δεν θα πεθάνει ποτέ».
«Το κραγιόν είναι μέρος της τελετουργίας του μακιγιάζ και, παρά το γεγονός ότι πρέπει να φοράμε μάσκες όταν ταξιδεύουμε και πηγαίνουμε στη δουλειά, οι γυναίκες θα εξακολουθούν να θέλουν να φορούν κραγιόν στο σπίτι ακόμη και κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων».
Η Βίκι Κινγκ θεωρεί ότι: «oι γυναίκες φορούν κραγιόν και άλλα προϊόντα μακιγιάζ για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους. Αυτός είναι ο λόγος που σε περιόδους κρίσης , οι εταιρείες καλλυντικών τα πάνε καλά… Ακόμα και στη διάρκεια της καραντίνας, δεν αμελούσα το μακιγιάζ μου. Με βοηθούσε να νιώθω καλύτερα για τον εαυτό μου και εργαζόμουν πιο εύκολα από το σπίτι».
Πηγή: protothema.gr