Απολογισμός δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων και της Επιτροπής Τουρισμού

Λιμάνι Νάξος
Newsroom
30/11/2021 10:43
 
 
 

Οι πολυάριθμες δράσεις τουριστικής προβολής που υλοποιήθηκαν κατά το 2021 από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αποτέλεσαν το αντικείμενο ανάλυσης της πρόσφατης σύσκεψης της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Βαγγέλης Κατσαράς, σε συνεννόηση με την εταιρία τουριστικού marketing Remake (που υποστήριξε τον Δήμο και το Τμήμα Τουρισμού σε μία δέσμη δράσεων), ανέλυσαν σε ειδική παρουσίαση το πολύπλευρο πρόγραμμα ενεργειών που στόχευε στην ανάδειξη των διαφορετικών διαστάσεων των προορισμών.

Ακολούθησε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μελών της Επιτροπής σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα αλλά και τα επόμενα βήματα ενόψει της σεζόν 2022.

Σε σχετικό δελτίο Τύπου που εκδόθηκε αναφέρονται αναλυτικά οι δράσεις και οι ενέργειες, οι οποίες αναλυτικά έχουν ως εξής:

«Μέσα από κατάλληλους χειρισμούς, ο Δήμος φρόντισε φέτος να διασφαλίσει χωρίς κόστος την ενεργή παρουσία του σε πλήθος εικονικών εκθέσεων και ψηφιακών workshops σε σειρά αγορών ενδιαφέροντος όπως Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Ιταλία, Ρουμανία και Ισραήλ, ενώ πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε και η συμμετοχή του σε διαδικτυακό roadshow για την Κινεζική αγορά.

Εξίσου σημαντική ήταν η δραστηριότητα σε επίπεδο διοργάνωσης ταξιδιών γνωριμίας του προορισμού με δημοσιογράφους και bloggers από την Ελλάδα, τη Μ. Βρετανία, το Ισραήλ, την Ελβετία, τη Σκανδιναβία και την Κίνα, αλλά και τουριστικούς πράκτορες από την Αυστρία.

Μέσα από τις κατάλληλες συνεργασίες, ο Δήμος εξασφάλισε διεθνείς διακρίσεις και προβολές για τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας που διαβάζουν εκατομμύρια ταξιδιώτες όπως CNBC, Evening Standard, World of Cruising, RES, Vagabond, Daily Mail και Conde Nast Traveller. Μία από τις προτεραιότητες που έθεσε ο Δήμος ήταν και η προσέλκυση διεθνών τηλεοπτικών ταξιδιωτικών εκπομπών που μεταδίδονται σε πάνω από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή και Αυστραλία.

Στη διάρκεια του καλοκαιριού πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα για την παραγωγή επεισοδίων στις εκπομπές Heritage TV που αναδεικνύει την ιστορία και τον πολιτισμό και My Greek Odyssey που προβάλλει γαστρονομία, αυθεντικότητα, δραστηριότητες και εμπειρίες. Στο «μέτωπο» του εγχώριου τουρισμού, πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες δράσεις όπως δημοσιογραφικά ταξίδια που οδήγησαν σε πολλαπλά αφιερώματα για γαστρονομία, καταδύσεις, θαλάσσια σπορ, φύση, χωριά και πεζοπορία.

Επιπλέον οργανώθηκαν live μεταδόσεις και τηλεοπτικοί διαγωνισμοί σε πολλά καθιερωμένα κανάλια εθνικής εμβέλειας και απεστάλησαν ενημερωτικά που προκάλεσαν πάνω από 200 δημοσιεύματα σε όλα σχεδόν τα μεγάλα ΜΜΕ εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας.

Παράλληλα με τα παραπάνω, συνεχίστηκε και η ανάπτυξη των τουριστικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου».

Σχετικά με το σκεπτικό του προγράμματος που υλοποιήθηκε, ο κ. Κατσαράς τόνισε πως «παρά τις αντιξοότητες, δώσαμε έναν αγώνα προκειμένου το έργο της τουριστικής προβολής να ενισχυθεί ώστε να αναδείξει το φυσικό κάλλος, την ιστορία, την παράδοση, τις ειδικές μορφές τουρισμού και την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών.

Σε αυτή την προσπάθεια, πολύτιμη ήταν η υποστήριξη που είχαμε από τους τοπικούς μας φορείς, την Ένωση Ξενοδόχων Νάξου, το Σωματείο Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, τον Σύλλογο Ενοικιαστών Οχημάτων Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, γενικότερα τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού, τις ακτοπλοϊκές εταιρίες και πολλούς επαγγελματίες που συνεισέφεραν ανιδιοτελώς δίνοντας παροχές ώστε να υλοποιήσουμε πολλές σημαντικές δράσεις για την ανάδειξη των νησιών μας, σε Ελλάδα και εξωτερικό».

(Visited 97 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*