Μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr, οι Δημότες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, χάρη στην ένταξη του Δήμου στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ).
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αιτηθούν τη χορήγηση της εν λόγω Βεβαίωσης στην υπηρεσία gov.gr: ΕΔΩ, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet. Για τη χορήγησή της απαιτείται η επισύναψη αποδεικτικού της κατοικίας, το οποίο μπορεί να είναι είτε:
• Αντίγραφο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1) ή αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος του τελευταίου οικονομικού έτους
• Πρόσφατος λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας ή ΔΕΚΟ (ενδεικτικά λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας, λογαριασμός ηλεκτροδότησης, λογαριασμός ύδρευσης)
Όταν ολοκληρωθεί η έκδοση της βεβαίωσης από τον Δήμο, αυτή θα σταλεί στη θυρίδα του αιτούντα, ο οποίος ενημερώνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και γραπτού μηνύματος (sms).
Η έκδοση πιστοποιητικών των Δήμων μέσω του gov.gr έρχεται να προστεθεί στις ψηφιακές δράσεις που υλοποιήθηκαν τα δύο τελευταία χρόνια, καθώς έχουν προηγηθεί και ήδη παρέχονται ψηφιακά μέσω του gov.gr απευθείας στους πολίτες οι ακόλουθες υπηρεσίες:
• Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
• Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
• Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
• Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης θανάτου