Συνεπής και φέτος στο ραντεβού της με τη Νάξο η Fast Ferries έχει ήδη ξεκινήσει τα δρομολόγιά της με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π από τη Ραφήνα ενώ από τις 10 Ιουνίου θα είναι κοντά μας και το ταχύπλοο THUNDER από τον Πειραιά.
Πρόσφατα επισκέφθηκε τη Νάξο και ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Δημήτρης Τσούμας και μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί του για τα πλοία της Fast Ferries αλλά και την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην ακτοπλοΐα με την ενεργειακή κρίση.
«Από τις 15 Απριλίου, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, ξεκινήσαμε το 2022 τις προσεγγίσεις στη Νάξο με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. Το πλοίο εκτελεί το γνωστό δρομολόγιο με καθημερινή αναχώρηση από τη Ραφήνα στις 08:05 για Τήνο, Μύκονο και Νάξο, στην οποία φτάνει το πλοίο στις 13:35. Από τη Νάξο, αναχωρούμε για το αντίστροφο δρομολόγιο τις καθημερινές ώρα 15:00 και 15:30 τα Σαββατοκύριακα. Με πολλή χαρά επίσης και φέτος θα προεκτείνουμε καθημερινά από τις 24 Ιουνίου τα δρομολόγια και έως το Κουφονήσι, οπότε και οι αναχωρήσεις από Νάξο προς Μύκονο, Τήνο και Ραφήνα θα είναι πλέον καθημερινά στις 16:50» μας λέει ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.
Ξεκινούν τα δρομολόγια και του Thunder
Από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του και το Thunder, το οποίο θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς- Σύρος-Μύκονος- Νάξο με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 11:00 και από τη Νάξο στις 16:00.
«Με το πλοίο αυτό που πιστεύουμε ότι έχει δυνατότητες να προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες θα έχουμε την πλήρη ανάπτυξη του στόλου μας, μαζί με τα ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π και FAST FERRIES ANDROS που εκτελούν τα δρομολόγια από τη Ραφήνα προς Άνδρο – Τήνο και Μύκονο» τονίζει ο κ. Τσούμας και προσθέτει:
«Το ωράριο που επιλέξαμε στο Thunder είναι σε ευθυγράμμιση με τη φιλοσοφία μας που μας οδηγεί στην ανάγκη να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό σε κάθε νέα γραμμή που ξεκινάμε. Η ώρα αναχώρησης από Πειραιά δίνει μία ακόμη επιλογή στους ταξιδιώτες που για οποιαδήποτε λόγο αδυνατούν ή δεν επιθυμούν τις πολύ πρωινές αναχωρήσεις, άλλωστε σε 4,5 ώρες είναι κανείς ήδη στη Νάξο χωρίς να έχει χάσει την πρώτη μέρα των διακοπών του. Αντίστροφα, αναχωρώντας ώρα 16:00 προς Πειραιά, έχει τη δυνατότητα να περάσει ένα σημαντικό μέρος της ημέρας στο νησί πριν επιβιβαστεί για την επιστροφή του».
Σοβαρά ζητήματα βιωσιμότητας των πλοίων
«Σε μία χρονιά που φαίνεται ότι σιγά σιγά αφήνουμε πίσω την πανδημία, ο πληθωρισμός αλλά και η ενεργειακή κρίση με τις τιμές των καυσίμων σε πρωτοφανή επίπεδα, ψαλιδίζει τις ελπίδες των ακτοπλοϊκών εταιρειών για θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Αντιθέτως, τίθενται σοβαρά ζητήματα βιωσιμότητας» τονίζει ο Δημήτρης Τσούμας.
Όπως σημειώνει, οι τιμές των ναύλων, ακόμη κι αν είναι αυξημένες σε σχέση με το 2021 δεν αντανακλούν τις πραγματικές ανάγκες για την εκτέλεση των δρομολογίων. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δείχνουν αυτοσυγκράτηση και έχουν ήδη απορροφήσει το μεγάλο μερίδιο αύξησης του κόστους για να μην γίνει το ακτοπλοϊκό ταξίδι πολύ ακριβό προσδοκώντας σε εξομάλυνση της τιμής των καυσίμων σύντομα.
Ο εμπορικός διευθυντής της Fast Ferries εκφράζει την ικανοποίηση του για την επίτευξη του στόχου που είχε θέσει η εταιρεία για τη Νάξο, ώστε τα πλοία της να αποτελούν μια συμπληρωματική σύνδεση του νησιού από την άνοιξη έως και το φθινόπωρο τόσο με την Αττική όσο και με τα άλλα νησιά των Κυκλάδων.
«Η Fast Ferries πέτυχε απόλυτα το στόχο που έθεσε από το 2016 όταν πρωτοξεκίνησε τα δρομολόγια και στη Νάξο, να αποτελέσει δηλαδή μια συμπληρωματική σύνδεση του νησιού από την άνοιξη έως και το φθινόπωρο τόσο με την Αττική όσο και με τα άλλα νησιά των Κυκλάδων. Με τη γνωστή μας συνέπεια και σταθερότητα υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε και φέτος ό,τι είναι δυνατό για να προσφέρουμε τις απαιτούμενες υψηλές ακτοπλοϊκές υπηρεσίες και ευχόμαστε σε όλους μία καλή σεζόν» καταλήγει.