Πλήρης επαναφορά των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στη Ρόδο

Newsroom
22/08/2023 17:11
 
 
 

 

Θετικό είναι το πρόσημο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στη Ρόδο το διάστημα από 1η Μαρτίου έως και 20 Αυγούστου, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου που έπληξαν το νησί.

Ειδικότερα, 9% πάνω από το 2019 κινήθηκαν οι διεθνείς αφίξεις και 1% πάνω ακόμα και σε σχέση με τη χρονιά-ρεκόρ του 2022, το διάστημα από τον Μάρτιο (οπότε και ξεκίνησαν οι απευθείας διεθνείς πτήσεις) έως και τις 20 Αυγούστου. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτά τα ποσοστά δεν περιλαμβάνουν τους επιβάτες του εξωτερικού που φτάνουν στο νησί μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς και τους επιβάτες που προσεγγίζουν το νησί μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου, που θα ανέβαζαν περαιτέρω το ποσοστό αύξησης (1%).

Σύμφωνα με την Περιφέρεια, το αρνητικό ισοζύγιο στις online κρατήσεις, απόρροια των δασικών πυρκαγιών της Ρόδου, διήρκησε μόνο 6 ημέρες (από 23 έως 29 Ιουλίου), καθώς από τις 29 Ιουλίου, ήδη, το ισοζύγιο μετατράπηκε σε θετικό και από τις 4 Αυγούστου, η Ρόδος ξεπέρασε σε όγκο online κρατήσεων και το προ της πυρκαγιάς επίπεδο.

Όπως αναφέρει το Γραφείο Τύπου της Περιφέρειας, τα αντανακλαστικά της Περιφερειακής Αρχής και του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου υπήρξαν ταχύτατα για την άμεση διεθνή προώθηση του νησιού ως ενός μοναδικά ελκυστικού και ασφαλούς προορισμού, σε συνεργασία και συντονισμό με την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, την Υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη και την Υφυπουργό Έλενα Ράπτη και με τον ΕΟΤ και τον Γ.Γ. Δημήτρη Φραγκάκη, που βρέθηκαν μάλιστα για τον σκοπό αυτό στη Ρόδο.

Το πρόγραμμα πρωτοβουλιών που σχεδιάστηκαν και τέθηκαν άμεσα σε εφαρμογή κινείται σε 5 άξονες δράσεων:
α) Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου από όλες τις κύριες αγορές της Ευρώπης,
β) επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators,
γ) ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες διαφήμισης της Περιφέρειας που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού,
δ) επεξεργασία νέου σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου και
ε) ειδική διεθνής καμπάνια για τη Ρόδο με τίτλο “Rhodes, What you love is here”.

Ακολουθήστε το naxostimes.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

(Visited 12 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*