Συνεργασία Google και Δήμου Θήρας για την ψηφιοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων της Σαντορίνης

zorzos foynta google 1
admin
11/05/2017 10:39
 
 
 

Τα πρώτα αποτελέσματα της πιλοτικής συνεργασίας τους για τη δωρεάν ψηφιοποίηση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που παρέμειναν ανοιχτές κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου ανακοίνωσαν η Google και ο Δήμος Θήρας.

Από τοv Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, δύο ειδικοί σύμβουλοι της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google προσέφεραν στις τοπικές επιχειρήσεις δωρεάν ενημέρωση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία μέσω εξατομικευμένων συναντήσεων στο χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν το λογαριασμό τους στην υπηρεσία Google My Business που τους επιτρέπει να καταχωρήσουν χωρίς κόστος στους Χάρτες, όσο και στην Αναζήτηση Google όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας, όπως τις ώρες λειτουργίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρηση.
Τέλος, με τη βοήθεια ειδικών καμερών δημιούργησαν για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών που φιλοξενούνται δωρεάν στην πλατφόρμα Google Street View. Έτσι οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να «περιηγηθούν» μέσα στους χώρους και να εξερευνήσουν την ομορφιά των τοπικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, πριν καν έρθουν στο νησί.

Παράταση του προγράμματος μέχρι τέλος Ιουνίου
Η συνεργασία αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Google για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού, Grow Greek Tourism Online και της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας «Σαντορίνη Προορισμός όλο το χρόνο».
Περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.
Βλέποντας την ανταπόκριση των επιχειρήσεων και θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να συμμετάσχει, μπορεί να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση με έναν σύμβουλο του προγράμματος μέσω της φόρμας στη διεύθυνση g.co/greektourism/santorini.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας έγινε από τον δήμαρχο Θήρας Αναστάσιο – Νικόλαο Ζώρζο και τη Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας Μαρία Φουντά,
«Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να συνεργαζόμαστε με την Google και την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online για την υποστήριξη και την καλύτερη προβολή των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η συγκεκριμένη συνεργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην πρωτοβουλία μας “Σαντορίνη Προορισμός όλο τον χρόνο” η οποία υλοποιείται και αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία χρόνια» δήλωσε ο κ. Ζώρζος, ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα του η συνεργασία αυτή να συνεχιστεί και με άλλες καινοτόμες ενέργειες».
Από την πλευρά της, η Μαρία Φουντά δήλωσε σχετικά: «Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τις τοπικές επιχειρήσεις με ψηφιακές δεξιότητες και επιπλέον να τις βοηθήσουμε με την καλύτερη προβολή τους στις υπηρεσίες Χαρτών, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας εικονικής περιήγησης μέσω του Google Street View. Ξεκινήσαμε με τις επιχειρήσεις που παρέμειναν ανοιχτές το χειμώνα και θα παραμείνουμε στη Σαντορίνη και τους επόμενους μήνες ελπίζοντας έτσι να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για να αναδείξουν την ομορφιά αυτού του τόπου σε όλον τον κόσμο».
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το Βαρόμετρο Καταναλωτών της Google για το 2016, η χρήση smartphone σε 40 αγορές ανέβηκε εντυπωσιακά από 30{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} το 2012 στο 70{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}. Όταν πρόκειται, δε, για αναζήτηση ενός εστιατορίου, ενός ξενοδοχείου ή ενός καταστήματος, οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στις υπηρεσίες Χαρτών της Google: σύμφωνα με σχετική έρευνα, «όταν ψάχνουν οι καταναλωτές για μια επιχείρηση, σε ποσοστό 44{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} καταφεύγουν στις υπηρεσίες Χαρτών, ενώ 41{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} των αναζητήσεων αυτών οδηγούν σε επίσκεψη στο φυσικό χώρο του καταστήματος».

zorzos foynta google 2

Μερικές πληροφορίες για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online
Το Grow Greek Tourism Online ξεκίνησε από την Google το 2014 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Ταξιδεύει για τρία συναπτά έτη σε όλη την Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των επαγγελματιών του τουρισμού. Οι Online Advisors, ειδικοί σύμβουλοι της Google, παρέχουν στους επαγγελματίες δωρεάν ομαδικά σεμινάρια και προσωπικές συναντήσεις ώστε να τους βοηθήσουν στην επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησή τους.
Επίσης, η δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό https://greektourism.withgoogle.com συνεχίζει να είναι διαθέσιμη σε όσους ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, καθώς και να αποκτήσουν το πιστοποιητικό με την υπογραφή του Grow Greek Tourism Online και του IAB Europe.

(Visited 45 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*