Αύξηση 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}-30{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} παρουσιάζει η τουριστική κίνηση στη Νάξο τον φετινό Ιούνιο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, αποδεικνύοντας πως το νησί κερδίζει σταδιακά το στοίχημα για την επέκταση της σεζόν.
Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος διαφαίνεται πως θα είναι οι μήνες με την μεγαλύτερη κίνηση, η οποία αναμένεται να φτάσει στα περσινά ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
Η διαφορά σε σχέση με το καλοκαίρι του 2016 είναι ότι φέτος ο ξένος τουρίστας είναι αυτός που κυριαρχεί στις κρατήσεις, ενώ ο Έλληνας φαίνεται πως αφήνει την οργάνωση των διακοπών του για αργότερα.
Ο νέος πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Βαγγέλης Κατσαράς, μεταφέρει στο www.naxostimes.gr τον παλμό της τουριστικής κίνησης. «Φέτος τον Ιούνιο η κίνηση είναι κατά 20{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d}-30{ebf2de1fdbfefdec110a02f4c927aa7ce558be84e5a322e6c41137cb467b3c6d} αυξημένη σε σχέση με πέρσι που η σεζόν είχε ανοίξει το τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου. Ο Ιούλιος και ιδίως ο Αύγουστος θα είναι ιδιαίτερα γεμάτοι μήνες, με πολλές κρατήσεις. Μάλιστα για κάποιες ημερομηνίες υπάρχει ήδη πληρότητα. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη καταλύματα για όσους προγραμματίζουν τις διακοπές τους τελευταία στιγμή. Εικόνα για τον Σεπτέμβριο θα έχουμε λίγο αργότερα».
Σύμφωνα με τον κ. Κατσαρά φέτος οι περισσότερες κρατήσεις έχουν γίνει από ξένους τουρίστες, οι οποίοι έχουν οργανώσει νωρίς τις διακοπές τους. Οι Έλληνες ακόμη δεν έχουν βγάλει πλάνα διακοπών.
«Αυτό που παρατηρείται γενικότερα είναι ότι πρώτα γεμίζουν τα καταλύματα που έχουν αναβαθμίσει τις υπηρεσίες τους. Και κυρίως οι ξένοι είναι αυτοί που ανεξαρτήτως τιμής επιλέγουν τέτοιου τύπου ξενοδοχεία» τονίζει.
Το στοίχημα που πρέπει να κερδίσει η Νάξος φέτος είναι να προσφέρει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών στον επισκέπτη και να διατηρήσει τις καλές της τιμές. «Η Νάξος είναι ένας οικονομικός προορισμός και αυτό θα πρέπει να το κρατήσει ως σημαία. Δεν πρέπει να “καβαλήσουμε το καλάμι” και να αυξήσουμε τις τιμές. Τα περισσότερα καταλύματα έχουν κρατήσει τις περσινές τους τιμές. Ο τουρίστας, δηλαδή, μπορεί να βρει δωμάτιο τον Αύγουστο από 60 ευρώ και μέχρι όσο αντέχει η τσέπη του» τονίζει ο κ. Κατσαράς.
Ο κύριος στόχος που επιδιώκει να πετύχει το νησί είναι σταδιακά να επεκτείνει την τουριστική σεζόν. «Φέτος ξεκινάμε από Ιούνιο και πάμε μέχρι Σεπτέμβριο. Πρέπει να βάλουμε ένα λιθαράκι και με ορισμένες διορθωτικές κινήσεις να φτάσουμε τη σεζόν μέχρι τον Οκτώβριο και να την ξεκινάμε από τον Απρίλιο. Διαθέτουμε πρωτογενή τομέα, έχουμε αναπτύξει και τον τουρισμό. Αν τα παντρέψουμε σωστά αυτά τα δύο και με τις κατάλληλες κινήσεις η Νάξος θα μπορούσε να δουλεύει όλο το χρόνο» υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων.
Η πρώτη προτεραιότητα του νέου ΔΣ της Ένωσης για την τρέχουσα τουριστική σεζόν, είναι σύμφωνα με τον κ. Κατσαρά, να διατηρηθεί το νησί καθαρό και οι ξενοδόχοι να προσφέρουν άψογες υπηρεσίες στους επισκέπτες. «Το word of mouth είναι η καλύτερη διαφήμιση» σημειώνει.
Σε δεύτερο χρόνο τα μέλη του ΔΣ μαζί με εθελοντές ετοιμάζουν ένα marketing plan για το νησί, ένα κορμό με ορισμένες κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν σε ορίζοντα πενταετίας. «Θα φτιάξουμε κάτι σαν εγχειρίδιο που θα το διαχειρίζονται και οι επόμενοι από εμάς ώστε να δημιουργήσουμε ένα δυνατό brand name για τη Νάξο» καταλήγει ο κ. Κατσαράς.
Κική Μαργαρίτη