ΒΟΟΤ DÜSSELDORF 2019: Στο μεγαλύτερο Ναυτικό Σαλόνι του κόσμου η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

 
 
 

Την τεράστια γκάμα επιλογών που προσφέρουν στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού και του τουρισμού εμπειρίας ανέδειξαν τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου που, μέσω της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, συμμετείχαν στην μεγάλη έκθεση ΒΟΟΤ DÜSSELDORF 2019, στην οποία κάθε χρόνο παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία των θαλασσίων σπορ και στον τομέα των σκαφών αναψυχής.

Η ΒΟΟΤ DÜSSELDORF (η οποία άνοιξε τις πύλες της στις 19 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται αύριο) είναι το μεγαλύτερο Ναυτικό Σαλόνι του κόσμου και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου – στο πλαίσιο της στοχευμένης στρατηγικής της για την ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων και της μοναδικότητας των νησιών της στο σκέλος του εναλλακτικού τουρισμού – έδωσε την ευκαιρία σε επιχειρήσεις που ειδικεύονται στα θαλάσσια σπορ (καταδύσεις, ιστιοσανίδα, ιστιοπλοΐα, θαλάσσιο σκι) αλλά και σε δήμους των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, να παρουσιαστούν σε ένα κοινό που ξεπερνά ετησίως τις 250.000.

 

Το «προφίλ» της έκθεσης
Περισσότεροι από 2.000 εκθέτες από 70 χώρες σε μια έκταση 220.000 τ.μ. με 16 αίθουσες παρουσίασαν φέτος τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους στο διεθνές κοινό της έκθεσης, η οποία φέτος συμπλήρωσε 50 χρόνια λειτουργίας. Οι µεγαλύτεροι κατασκευαστές από τον χώρο του yachting και της ιστιοπλοΐας, αλλά και όσοι ασχολούνται µε τον τοµέα των θαλάσσιων σπορ και χόµπι, έδωσαν το «παρών». Από υπερσύγχρονα superyachts µέχρι µικρές βάρκες, σκάφη όλων των σχεδίων και των µεγεθών, βρέθηκαν στις αίθουσες της ΒΟΟΤ DÜSSELDORF 2019. Επίσης, τα µεγαλύτερα ναυπηγεία επιλέγουν το Düsseldorf για να κάνουν την επίσηµη πρώτη παρουσίαση των σκαφών τους.
Η έκθεση αφιερώνει μεγάλο μέρος της και στα θαλάσσια σπορ. Κάθε επισκέπτης μπορεί να παρακολουθήσει, αλλά και να δοκιμάσει το σπορ που επιθυμεί: κανό, καγιάκ, κωπηλασία, rafting, θαλάσσιο σκι, wakeboarding, kneeboarding, wakeskate, skimboarding, καταδύσεις, surfing, windsurfing, kitesurfung, parasailing, stand-up paddling, αλλά και ψάρεμα.
Τόσο το πλήθος και το όνοµα των εκθετών, όσο και οι επιπλέον δραστηριότητες έχουν κάνει το Ναυτικό Σαλόνι του Düsseldorf τόσο δηµοφιλές: 250.000 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες του το 2018 και ανάλογη είναι και η φετινή προσέλευση.
Σκοπός της έκθεσης είναι να παρακολουθεί την αγορά στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, να μεταφέρει τα καινούργια trendς, αλλά και να δημιουργεί καινούργιες τάσεις, γεγονός που καθιστά πολύ σημαντική τη συμμετοχή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, αφού με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν με μεγάλες αξιώσεις σε μια απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά, προβάλλοντας τις δυνατότητες, τι ιδιαιτερότητες και τη μοναδικότητά τους στον τομέα του καταδυτικού τουρισμού, αλλά και σε μια μεγάλη γκάμα των θαλασσίων δραστηριοτήτων , με στόχο να εδραιωθούν ακόμη περισσότερο στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.

 

boot dusseldorf 2019 2

 

Παπαβασιλείου: «Εδραιώνουμε περισσότερο τη θέση μας στο διεθνές τουριστικό στερέωμα»
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου, δήλωσε:
«Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έδωσε, για μια ακόμη φορά, τη δυνατότητα στα νησιά της, μέσω των δήμων και των επιχειρήσεων, να παρουσιαστούν στο μεγάλο διεθνές κοινό, διεκδικώντας το μερίδιό τους στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Η συμμετοχή του Νοτίου Αιγαίου στις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, είναι στοχευμένη, συνεχής και επιβλητική. Δίνουμε το “παρών” σε κάθε μεγάλη συνάντηση της τουριστικής βιομηχανίας για να αναδείξουμε τα εναλλακτικά προϊόντα που προσφέρουν τα νησιά μας και εν γένει το τουριστικό μεγαλείο του προορισμού Νότιο Αιγαίο. Εδραιώνουμε με τον τρόπο αυτό ακόμη περισσότερο τη θέση μας στο διεθνές τουριστικό στερέωμα. Προβάλλουμε τις μοναδικές επιλογές που διαθέτουν τα νησιά μας στο τομέα του καταδυτικού τουρισμού, αλλά και τη μεγάλη γκάμα των θαλασσίων δραστηριοτήτων ώστε να προσελκύσουμε ένα κοινό με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα, να τονώσουμε και να ενισχύσουμε την επιχειρηματικότητα και τον κάθε κλάδο ξεχωριστά. Τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές και τη στρατηγική μας που έχει στόχο να φέρει τα νησιά μας εκεί που τους αξίζει: στην κορυφή».

(Visited 52 times, 1 visits today)

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*